درب شیشه ای خم

درب شیشه ای خم

درب شیشه ای خم یکی از انواع درب های اتومات شیشه ای می باشد که به صورت کمانی یا نیم دایره ساخته می شود و برای مکان هایی اجرا می شود که از نظر نما به صورت کمانی یا نیم دایره می باشند. این نوع درب ها نسبت به بقیه درب های شیشه ای معمولا گرانتر هستند چون در تولید آن از مهندسی پیچیده تری استفاده شده است و با توجه به درخواست و سلیقه مشتریان و بسته به نیاز محل ساخته می شوند.در واقع درب شیشه ای خم یکی از خلاقانه ترین انواع درب می باشد که با ایجاد ظاهری مدرن و شیک بر جذابیت و زیبایی ساختمان می افزاید.

درب شیشه ای خم همانند درب های کشویی است.تنها تفاوتی که دارد این است که ریل درب شیشه ای خم به صورت قوسی بوده و دارای منحنی است. در تولید این نوع درب ها از 2 لت یا 4 لت استفاده می شود که در نوع 4 لتی ، شیشه های متحرک در قسمت پشت شیشه های ثابت قرار می گیرند. در کل درب شیشه ای خم می تواند به دو شکل فریم دار و فریم لس تولید شود که رنگ فریم ها می تواند متناسب با طرح درب ها انتخاب شود که این کار زیبایی درب ها را دو چندان می کند .جنس فریم ها در درب شیشه ای خم معمولا از استیل یا فولاد زنگ نزن می باشد. غالبا در تولید درب شیشه ای خم از شیشه هایی با جنس سکوریت نشکن استفاده می شود چون این نوع شیشه ها در مقابل تغییرات دمایی بسیار مقاوم هستند.

این نوع درب ها علاوه بر نمای زیبایی که به ساختمان می دهند عایق بسیار خوبی برای گرما محسوب می شوند و جلوی هدر رفتن انرژی را می گیرند. درب شیشه ای خم بیشتر برای ورودی اماکن دولتی ، هتل ها و اماکن خصوصی بزرگ کاربرد دارد تا به ساختمان یا محل مورد نظر جلوه خاصی ببخشد و بر زیبایی آن بیافزاید.

درب شیشه ای خم معمولا در پروژه هایی استفاده می شود که نمای ساختمان به صورت قوسی باشد که درب ها با توجه به عرض ورودی ساختمان متغیر بوده که اگر عرض درب ورودی ساختمان باشد ، درب شیشه ای خم به صورت نیم دایره می باشد. اما اگر عرض ورودی ساختمان زیاد باشد قوس و کشیدگی آن نیز بیشتر شده و حالت بیضی به خود می گیرد. در واقع درب شیشه ای خم قوس 180 درجه دارد که شعاع آن بسته به عرض ورودی می تواند کوچک یا بزرگ شود.

خدمات ما