درب اتوماتیک ایرانی

درب اتوماتیک ایرانی

در جامعه امروزی و با پیشرفت تکنولوژی ، درب های سنتی جای خود را به درب های اتوماتیک دادند که در حال حاضر به یکی از ارکان مهم ساختمان در سراسر ایران تبدیل شده است. در حال حاضر درب های اتوماتیک ایرانی از طراحی و تولید تا نصب و خدمات پس از فروش با برندهای خارجی رقابت کرده و توانسته اند جایگاه خوبی را در کشورمان کسب کنند. در حال حاضر با توجه به کیفیت خوب درب های اتوماتیک تولید شده ، قیمت پایین آن نسبت به برندهای خارجی و خدمات پس از فروش خوب ، تقاضا برای درب اتوماتیک ایرانی افزایش یافته است. در این بین شرکت های خوبی توانسته اند درب اتوماتیک را با مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه کنند. جهت آشنایی مشتریان محترم به چند شرکت تولید کننده درب اتوماتیک در ایران ، اشاره می کنیم:

درب اتوماتیک سیماران

این شرکت یکی از بهترین برندهای تولید کننده درب اتوماتیک در ایران می باشد که چند سالی است که با برندهای خارجی موجود در بازار رقابت می کند و حتی در مواردی مشاهده شده که کیفیت بهتری از آنها می تواند داشته باشد.

درب اتوماتیک آریو

یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید درب اتوماتیک ایرانی می باشد . این شرکت با کادر حرفه ای و مدیریت عالی مدتهاست که فعالیت خود را آغاز نموده و کیفیت بالا را در تولید درب اتوماتیک سرلوحه کار خود قرار داده است. این شرکت با متخصصین مجرب خود توانسته خدمات پس از فروش خوبی را در سراسر ایران به مشتریان خود ارائه دهد که رضایت آنها را در بر داشته است.

درب اتوماتیک تکنما

شرکت تکنما یکی از شرکت های تولید کننده درب اتوماتیک در ایران می باشد که با تیم مجرب خود توانسته محصولات با کیفیت بالا و طراحی جذاب به مشتریان خود ارائه دهد که از نقاط قوت این شرکت ایرانی است.

درب اتوماتیک یال

شرکت یال از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است . این شرکت یک برند ایرانی است که پس از کسب تاییدیه ها و استاندارهای لازم توانست فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و محصولات خود را در بازار به مشتریان عزیز عرضه نماید. پس از تست هایی که توسط مشتریان انجام شد شرکت به این نتیجه رسید که محصولاتش بدون عیب و نقص است و بدین صورت توانست در زمان کوتاهی جز برندهای خوب ایرانی در باز فعالیت کند و محصولات خود را به مشتریان ارائه کند. این شرکت دارای خدمات پس از فروش گسترده ای در سراسر ایران است.

خدمات ما