فریم درب اتوماتیک

فریم درب اتوماتیک

درب اتوماتیک از جمله درب های پرکاربرد در مکان های مختلف می باشد. این درب ها نسبت به درب های معمولی مزایای زیادی دارند. تکنولوژی استفاده شده در در های اتوماتیک، در عصر امروز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و باعث تسهیل در زندگی روزمره می شود. درب های اتوماتیک از اجزای متفاوتی تشکیل شده است.

درب های شیشه ای دارای فریم درب اتوماتیک می باشد که از جنس آلومینیوم هستند. فریم درب اتوماتیک بسیار سبک می باشد ولی دارای استحکام بالایی است. فریم درب اتوماتیک شیشه ای از قطعات ضروری در مقاومت و زیبایی درب اتوماتیک به شمار می آید. نکته قابل توجه این است که باید در انتخاب نمودن و نصب فریم درب اتوماتیک دقت لازم را داشته باشید.

فریم درب اتوماتیک در رنگ ها و شکل های مختلفی عرضه می شوند تا جلوه ای ویژه به مکان های استفاده شده بدهند. در میان رنگ ها عرضه شده فریم درب اتوماتیک، رنگ سفید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ سفید فریم درب اتوماتیک بیشتر مناسب مکان های عمومی می باشد. فریم درب اتوماتیک مانند یک اسکلت عمل می کند و درب اتوماتیک را نگه می دارد. بنابراین این فریم باید از استحکام بالایی برخوردار باشد.

برخی از فریم درب اتوماتیک از استیل ساخته شده است. اما فریم های آلومینیومی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. فریم درب اتوماتیک توسط شیارهای ویژه ای که بر روی آن ها قرار داده شده، به شیشه درب اتوماتیک و از طرف دیگر بر روی چهارچوب درب قرار می گیرد. فریم درب اتوماتیک توسط لاستیک های مخصوص موجود در درب اتوماتیک محکم می شود تا از لرزش جلوگیری کند و هیچ درزی بر روی آن نباشد.

دلیل استفاده از آلومینیوم در فریم درب اتوماتیک، عدم زنگ زدن آن در شرایط سخت محیطی و کمتر شدن وزن درب اتوماتیک می باشد. اگر وزن این درب زیاد باشد، حرکت آن سخت انجام می شود و به راحتی قابل استفاده نیست. فریم درب اتوماتیک بر روی یک ریل نصب می شود. این فریم به دلیل سبک بودن به راحتی بر روی ریل حرکت می کند.

همچنین حرکت آن بر روی ریل هیچ گونه صدا و مزاحمتی ایجاد نمی کند. مرکز ما یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده درب اتوماتیک می باشد. شما می توانید اجزای درب اتوماتیک را با بهترین کیفیت موجود از این مجموعه تهیه نمایید. فریم درب اتوماتیک توسط مجموعه ما به تولید می رسد و از لحاظ مقاومت بسیار مناسب می باشد.

خدمات ما