ریل و کاور

ریل و کاور

اگر برای عیب یابی درب اتوماتیک خود نیازمند حضور تعمیرکار هستید قبل از هر چیز باید به شما بگوییم ممکن است ریل و کاور درب اتوماتیک شما به عنوان بخش سخت افزاری آن، نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. به عبارتی شما می توانید با تماس با خط پشتیبانی فنی درب های اتوماتیک درخواست حضور تکنسین را در محل مورد نظر خود بدهید.

از آنجایی که تولید کنندگان این اپراتورهای درب اتوماتیک بسیار زیاد هستند، ارائه توصیه های یکسان برای همه آنها دشوار است. بنابراین، توصیه می کنیم با شخصی از طریق تلفن تماس بگیرید تا به حل ایرادات ناشی از ریل و کاور که ممکن است داشته باشید کمک کند.

هنگامی که صحبت از ریل و کاور درب اتوماتیک می شود، بیش از هر چیز به یاد کیفیت و طول عمر آن خواهیم افتاد و در واقع ریزکاری های مربوط به چگونگی عملکرد آن برای اشخاصی مانند ما که صرفا مصرف کننده درب هستیم اهمیتی نخواهد داشت.

مردم اکثرا به این فکر می کنند که وقتی در باز می شود ریل و کاور از سلامت برخوردار باشد تا بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. در واقع، درب اتوماتیک از نظر فنی به کارکرد درست ریل و کاور بستگی دارد و یک اپراتور خودکار برای درب های تجاری با برخی اقدامات مانند فشار دادن یک دکمه، استفاده از حسگر بدون لمس یا روش دیگری فعال می‌شود تا به کامپیوتر آن بگوید که باید در را باز کند.

فعال شدن، کامپیوتر سیگنال هایی را به سخت افزارهای دیگر مانند ریل و کاور ارسال می کند تا درب به درستی باز شود و چرخه برنامه ریزی شده خود را اجرا می کند که می تواند در صورت نیاز برای برنامه باز شده تنظیم شود. بسیاری از بخش های الکتریکی درب مدت طولانی‌تری را برای باز نگه داشتن درب در نظر می‌گیرند که به افراد اجازه می‌دهد تا قبل از شروع چرخه بسته شدن در، از ورودی آن عبور کنند.

می توان با اهمیت به سلامت ریل و کاور درب اتوماتیک که در انواع دیگر دارای موتور الکتریکی هستند که در را باز و بسته می کند، به یک درب اتوماتیک با عملکرد مناسب دسترسی داشت و در نتیجه اهمیت ریل و کاور در میان این قطعات بسیار زیاد است.

برای تامین ریل و کاور درب اتوماتیک با یک نماینده فروش در شرکت ما صحبت کنید تا مشخص کنید کدام گزینه برای درب ورودی شما بهترین است. در تماس با شرکت ما برای خرید ریل و کاور درب اتوماتیک تردید نکنید زیرا ما به بهترین نحو می توانیم به شما کمک کنیم تا قطعات مناسب خود را پیدا کنید.

خدمات ما