درب شیشه ای فولدینگ

درب شیشه ای فولدینگ

نام دیگر درب شیشه ای فولدینگ ، درب آکاردئونی یا اتوبوسی می باشد. درب شیشه ای فولدینگ از انواع ساده درب های اتوماتیک می باشد که مناسب فضاهایی است که کمترین فضا را دارند چون باید طوری اجرا شود که هم جای زیادی اشغال نکند و هم باید به شکل اتوماتیک باز و بسته شود. گاهی در پروژه ها نمی توان از انواع دیگر درب های اتوماتیک استفاده کرد اما به راحتی می توان از درب شیشه ای فولدینگ استفاده کرد چون کمترین فضا را اشغال می کند.

درب شیشه ای فولدینگ دارای دو حالت می باشد یعنی می تواند یک طرفه یا دو طرفه عمل کرده و باز شوند. نحوه کارکرد آن بدین صورت است که هنگام باز شدن دو لت به هم پیوسته از وسط خم می شود و در یک گوشه قرار می گیرد که این نوع نحوه باز و بسته شدن باعث می شود که مثلا از یک فضا با عرض 100 سانتی متر ، فقط حدود 10 سانتی متر اشغال شده و بقیه فضا جهت عبور مردم باز بماند تا به راحتی از آن رد شوند. سیستم درب شیشه ای فولدینگ از نظر کارکرد و بازدهی در نوع خود بهترین بوده چون مشکل بزرگ کارفرمایان مبنی بر فضای کم را مرتفع نموده است. چون در این صورت نمی توان از انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کرد.

از مزایای درب شیشه ای فولدینگ می توان به سرعت عملکرد بالای آن نسبت به دیگر انواع آن دانست که بدون هیچ معطلی می توان از آن عبور کرد . به همین دلیل در مکان های شلوغ و پر تردد بیشتر از این نوع درب ها استفاده می شود. همچنین مکانیزم عمل آن به گونه ای است که درب ، روان و بدون صدا باز شود.استفاده از بهترین یراق آلات و هرزگردها ،غلتک ها و ریل کارایی و عمر مطلوب آن را دو چندان کرده است به گونه ای که استفاده از خدمات و پشتیبانی را به حداقل رسانیده است.

خصوصیات درب شیشه ای فولدینگ

کاربری آسان در ساختمان هایی با ورودی عرض کم
تنوع رنگ کاورها و فریم ها
امکان نصب شیشه تک جداره یا دو جداره
استفاده از برترین تکنولوژی مطابق با استانداردهای جهانی
در مواقع اضطراری با کمی فشار درب به بیرون باز می شود که ایمنی این نوع درب ها را دو چندان کرده است.
مناسب مکان هایی که عرض ورودی آن کم و حجم زیاد تردد در زمان کوتاه وجود دارد.

خدمات ما