درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی یکی از پرکاربرد ترین درب‌ های اتوماتیک است که برای استفاده در محیط‌ های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می ‌گیرد و این محصول به دلیل طراحی خاص و همچنین ارائه امکاناتی مانند سهولت در استفاده، امنیت بالا و طول عمر بیشتر، در بسیاری از ساختمان ‌ها، مراکز تجاری، فروشگاه‌ ها، رستوران‌ ها، بانک‌ ها و غیره نصب می ‌شود. ترکیبی از شیشه و فلز کاربردی در ساخت درب‌های اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی است و این محصولات شامل یک سیستم اتوماتیک درب با حرکتی بالا و پایین است که قابلیت باز و بسته شدن درب را فراهم می ‌کند. با توجه به طراحی مناسب آن ها، می‌ تواند به راحتی در هر محیطی نصب شود و با محیط اطراف همخوانی داشته باشد. از ویژگی ‌های درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی می‌ توان به مواردی اشاره کرد که یکی از آن ها طراحی زیبا و منحصر به فرد است. در واقع درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد، به دکوراسیون ساختمان‌ها کمک می ‌کند و جلوه‌ای خاص به ساختمان می ‌بخشد.

همچنین با توجه به سیستم اتوماتیک درب، کاربران به راحتی می ‌توانند آن را باز و بسته کنند و این ویژگی برای افرادی که با کودکان یا بار سنگین کار می‌ کنند، بسیار مفید است. درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی با بسته شدن، به دلیل طراحی خاص، امکان نفوذ افراد غیرمجاز به داخل ساختمان را کاهش می‌ دهد و امنیت بالایی را فراهم می ‌کند و با توجه به کیفیت ساخت و استفاده از مواد با کیفیت برای تولید درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی، طول عمر آن بالاتر از مدل ‌های معمولی است. همچنین درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته، امکاناتی مانند کنترل از راه دور، حسگرهای حرکتی، نورپردازی و غیره را فراهم می ‌کند و در نهایت، این محصول به دلیل ویژگی‌ های برجسته‌ ای که دارد، به عنوان یک راه حل هوشمند برای نیازهای درب‌ های ساختمانی شناخته شده است. درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی دارای سیستمی است که می‌ تواند با استفاده از انرژی برق، درب را به صورت اتوماتیک باز و بسته کند و بسته شدن آن به دلیل طراحی منحصر به فرد و به دلیل داشتن دو قسمت بالایی که به هم چسبیده ‌اند، به صورت نرم و آرام صورت می‌ گیرد.

با این همه از دیگر ویژگی ‌های درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل سازگاری با محیط اطراف است. این محصول به دلیل طراحی مناسب، قابلیت سازگاری با محیط اطراف را دارد و به دلیل شفافیت شیشه و ظاهر زیبایی که دارند، به راحتی قابل تطبیق با هر نوع دکوراسیون داخلی و خارجی هستند. همچنین مقاومت در برابر عوامل جوی دارد و با استفاده از مواد مقاوم در برابر عوامل جوی، مانند باران، برف و آفتاب، قابلیت مقاومت بیشتری را دارد که باعث افزایش طول عمر آن می‌ شود. درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی با استفاده از تکنولوژی ‌های جدید، مانند حسگرهای حرکتی، نورپردازی و کنترل از راه دور، به راحتی قابل کنترل و مدیریت است و با ساختار منحصر به فرد، به صورت نرم و آرام باز و بسته می ‌شود که این ویژگی به دلیل کاهش صدا و لرزش، به کاربران احساس راحتی و آرامش می ‌دهد. همچنین با قابلیت تنظیم ارتفاع، به افرادی که با قدرت بالایی بار می‌ کشند، امکان استفاده را می‌ دهد و البته درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع و دستگیره‌های متفاوت، به افرادی که دارای معلولیت هستند، امکان استفاده را می‌ دهد.

در کل، درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی با داشتن ویژگی‌ های برجسته‌ به عنوان یک راه حل مناسب برای نیازهای درب‌ های ساختمانی شناخته شده است و به دلیل مزیت های خود که به عنوان یک راه حل هوشمند برای نیازهای درب‌های ساختمانی شناخته شده است که برخی از مزایای این محصولات به شرح زیر است. اولین مورد مصرف کم انرژی است و درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی با مصرف کم انرژی، به دلیل استفاده از موتورهای با کارایی بالا و قابلیت خاموش شدن درب در صورت عدم استفاده، به افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می ‌کند. مورد دوم این است که با طراحی مناسب، به دلیل داشتن دکمه‌های کنترلی ساده و راحت، به کاربران احساس آسایش در استفاده را می ‌دهد و با توجه به کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد با کیفیت در تولید درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی، هزینه ‌های نگهداری و تعمیرات کمتری نسبت به درب‌های معمولی دارد. همچنین نصب درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، به ارزش و جلوه‌ای خاص به ساختمان کمک می‌ کند و با بسته شدن نرم و آرام، به کاهش نفوذ صدا و گرد و غبار در ساختمان کمک می‌ کند.

درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی با داشتن سیستم قفل و امکان نصب سیستم‌ امنیتی، به افزایش امنیت در ساختمان کمک می‌ کند و با استفاده از مواد با کیفیت و قابل بازیافت، به سازگاری با محیط زیست و به حفظ  آن کمک می ‌کند. در کل، این محصول با داشتن ویژگی ‌های فراوان، به عنوان یک راه حل هوشمند برای نیازهای درب‌های ساختمانی شناخته شده است و در واقع با داشتن شیشه سکوریت (شیشه ایمن)، مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش دارد. شیشه سکوریت با استفاده از فرآیند حرارتی و شیمیایی تولید می‌ شود که باعث ایجاد یک لایه حفاظتی در داخل شیشه می ‌شود. این لایه حفاظتی باعث می ‌شود شیشه سکوریت در برابر ضربه، شکسته نشود و برای افرادی که به دنبال ایمنی هستند، یک گزینه مناسب است. در ضمن، درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی با استفاده از مواد مقاوم در برابر عوامل جوی و تکنولوژی‌ های حرفه ‌ای، به مقاومت بیشتر در برابر خراش و ضربه کمک می‌ کند. با این حال، همانند بسیاری از محصولات شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی هم قابلیت شکستن را دارد و در صورتی که با نیروی زیادی ضربه بخورد، به همین دلیل ممکن است شکسته شود. بنابراین، پیشنهاد می ‌شود در صورتی که نیاز به مقاومت بیشتر در برابر خراش و ضربه دارید، از نوع شیشه سکوریت با ضخامت بیشتر استفاده کنید.

البته تکنسین‌ های مرکز ما برای نصب درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی، به صورت حرفه‌ای و با رعایت استانداردهای ایمنی و فنی، اقدام به نصب و راه‌اندازی درب می ‌کنند و درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی در مرحله های زیر نصب می شود که تکنسین‌های ما در ابتدا به بررسی محل نصب و ابعاد می ‌پردازند و این اقدام به عنوان مرحله مهمی در نصب درب است که باید با دقت و دقیق انجام شود. در مرحله بعد، تکنسین‌ها قاب و پایه ‌ها را نصب می‌ کنند. این پایه‌ ها به دیوار یا سقف ساختمان نصب می‌ شوند و به عنوان پایه اصلی برای نصب درب اتوماتیک شیشه ‌ای تلسکوپی استفاده می ‌شوند. در مرحله بعد، تکنسین‌ها موتور و سیستم کنترل  را نصب می‌کنند و این قسمت شامل نصب موتور، سیستم راه‌اندازی و کابل‌های برق است.

البته نصب شیشه‌ها و عناصر دیگر در ادامه انجام می شود و تکنسین‌ها شیشه‌ را مانند دکمه‌های کنترل نصب می ‌کنند. در مرحله آخر، تکنسین ‌ها تنظیمات لازم را برای درب اتوماتیک شیشه‌ ای تلسکوپی انجام می دهند و سپس با انجام تست‌ های لازم، اطمینان حاصل می ‌کنند که درب به درستی کار می ‌کند و پس از آن، به مشتری اطلاع می‌ دهند که محصول آماده استفاده است. در کل، تکنسین‌ های مرکز ما با تجربه و دانش فنی لازم، در نصب درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به صورت حرفه‌ای عمل می‌ کنند و از رعایت استانداردهای ایمنی و فنی، به منظور ایمنی و راحتی کاربران پیروی می ‌کنند.

خدمات ما