سرویس درب اتوماتیک

سرویس درب اتوماتیک

سرویس درب اتوماتیک در مواقعی روزانه شما از درب های اتوماتیک خود به راحتی استفاده میکنید و هیچ گونه مشکلی ندارد ممکن است ایرادات جزئی به خاطر استهلاک قطعات و همچنین مصرفی بودن قطعات به طور مثال باتری ریموت کنترل به وجود آید که ممکن است در دراز مدت با نبود سرویس درب اتوماتیک دیگر قطعات را مورد آسیب قرار دهد.

البته مدت زمان سرویس درب اتوماتیک نسبت به میزان و تعداد دفعات استفاده از درب متغیر میباشد. سرویس درب اتوماتیک ممکن است برای برخی از ساختمان هایی که میزان رفت و آمد در آنها کم میباشد در فاصله زمانی طولانی ترین انجام شود و بالعکس در ساختمان هایی که در آنها رفت و آمد و به طبع باز و بسته شدن درب در تعداد دفعات زیادی صورت میگیرد سرویس درب اتوماتیک در مدت زمان کوتاه تری انجام میشود. در سرویس درب اتوماتیک به صورت دوره ای کیفیت قطعات یدکی و همچنین تخصص فرد تعمیرکار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

متخصصان سرویس درب اتوماتیک و تکنسین های شرکت ما در اسرع وقت حضور پیدا کرده و همه ی مسائل و نحوه ی نگهداری و سرویس درب اتوماتیک را به مشتریان آموزش می دهند و یا اگر مشکلی باشد با نازل ترین قیمت ها و در محل آن را مرتفع می سازد.

خدمات ما