اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی بوکامو Bocamo

اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی بوکامو Bocamo S100

درب شیشه ای اتوماتیک بوکامو آلمان مدل S100

مشخصات درب اتوماتیک اتوبوسی شیشه ای بوکامو Bocamo S100

اپراتور: درب شیشه ای بوکامو (Bocamo) ساخت کشور آلمان
موتور: دارای بهترین موتور دنیا ( motoren dunker ) آلمان
محدودیت تردد : بدون محدودیت تردد
ریل و کاور : ریل و کاور فابریک آلمانی 4 متری، دارای مقطع آلومینیومی ریل قابل تعویض با کارکرد روان و کاملا بدون صدا …

مشخصات کنترل باکس : سیستم فرمان هوشمند اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی بوکامو Bocamo S100 با دقت و کنترل بالا در بازو بست سیستم ، دارای سیستم (encoder ) ، دارای سیستم عیب یاب میکروپروسسوریکه هرگونه دخالت و ایجاد ایراد در سیستم را با سیگنال های مشخص اعلام می نماید.

اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی بوکامو Bocamo S100 دارای قابلیت اتصال مستقیم به سیستم های : اطفاء حریق ، کارتخوان

سنسور های چشمی : سنسور های چشمی این سیستم از سری (ZEN) ساخت کمپانی BEA بلژیک می باشند که در هر سیستم یک عدد سنسور چشم مایکروویو و یک عدد سنسور چشم پرده ای مایکروویو بکار گرفته شده ( چشم پرده ای که همزمان هم کار چشم مایکروویو را انجام میدهد و هم کار چشم فتوسل بین دهنه ای را انجام میدهد)

کلید تعیین وضعیت : کلید تعیین وضعیت دیجیتال با قابلیت تنظیم سیستم در هفت وضعیت :
1- دائم باز ، 2- قفل ، 3- اتوماتیک ، 4- زمستانه ، 5- فقط خروج ، 6- فقط ورود ، 7- کنترل دستی
قطعات قابل افزایش ( option ) : بدلیل کامل بودن پک این سیستم نیاز به افزایش قطعه ای بعنوان option نیست

سایر مشخصات اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی بوکامو Bocamo S100 : لاستیک صداگیر EPDM و کلید گردان و تسمه و دو عدد چشمی (BEA (zen و یک جفت مادورون قرمز

درب اتوماتیک اتوبوسی شیشه ای بوکامو

درب شیشه ای اتوماتیک، تردد بالا، نرمی و بی صدایی، طول عمر اپراتور نصب آپشن های متعدد همگی از ویژگی های اپراتور شیشه ای درب برقی بوکامو آلمان می باشد.

اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی S100 شرکت بوکامو آلمان یکی از برترین و بهترین تولید کنندگان اروپایی درب های شیشه ای برقی در دنیا می باشد.

به علت استفاده از موتور دانکر و استفاده از ریل های تمام استیل و بهترین متریال در داخل اپراتور و اطمینان بالایی که این سیستم دارد از این درب شیشه ای اتوماتیک در بیشتر مراکز دنیا استفاده شده است.

معمولا اپراتور های درب کشویی شیشه ای بوکامو قابلیت این را دارند که حتی درب های بالاتر از لت استاندارد و گاها تا هر لنگه 2 متر را نیز بتوانند ساپورت کنند، سیستم بوکامو المان دارای کمترین استهلاک تسمه ی گردان نیز می باشد.

خدمات ما