موتور درب سکوریت

موتور درب سکوریت

موتور درب سکوریت از اصلی ترین قطعات اپراتور می باشد و معمولا از موتور های تکفاز استفاده می کنند جابجایی لت و شیشه به عهده موتور درب سکوریت می باشد . موتور درب سکوریت تردد نامحدود از بهترین موتور های اپراتور می باشد . در مواقعی که موتور درب سکوریت ۲۴ ولت باشد می توان از یو پی اس یا برق اضطراری برای عدم قطع عملکرد موتور اپراتور استفاده کرد .

اکثر موتور درب سکوریت چپ گرد و راست گرد هستند و از یک موتور با دوسیم پیچ استفاده می کنند که در مسیر هر سیم پیچ خازنی را برای عملکرد بهتر موتور قرار می دهند برای سیم کشی موتور اپراتور باید دقت داشت که خروجی موتور دارای ۴ سیم می باشد یک سیم که سیم ارت بوده و باعث دفع نوسان برق می شود دو سیم به دو سر خازن وصل می شود هر خازن جهت حرکت به یک جهت می باشد .

موتور درب سکوریت یکی از پرمصرف ترین موتورها برای درب اتوماتیک می باشد. استفاده از مواد و متریال درجه یک و باکیفیت در ساخت موتور درب سکوریت استفاده شده به همین دلیل کارآیی و کیفیت موتور را تا چندین برابر افزایش داده است. درب اتوماتیک که مجهز به موتور درب سکوریت می باشد کارکرد روان و بی صدایی دارد که موجب افزایش طول عمر درب اتوماتیک می گردد. با توجه به تمامی مزیت هایی که موتور دانکر دارد اکثر افراد به دنبال قیمت موتور درب سکوریت می باشند. می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق موتور دانکر و تغییرات قیمت آن با کارشناسان فروش رامادُر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

موتور درب سکوریت که از پرفروش ترین محصولات این مجموعه هستند با کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید می شوند و برای طراحی و ساخت تک تک اجزای آنها از بهترین و با کیفیت ترین قطعات که از میان مطرح ترین برندهای جهانی انتخاب شده، استفاده شده است. متخصصان و مهندسان ما برای موتور درب های اتوماتیک برند دانکر را انتخاب کرده اند. برندی قدرتمند و با کیفیت در این زمینه که به دست متخصصان با تجربه ی آلمانی ساخته شده است. در حال حاضر دانکر یکی از برترین و مطرح ترین برندهای جهانی در زمینه ی ساخت موتور درب سکوریت است. موتورهای دانکر به طرز بسیار هوشمندانه ای طراحی شده اند. جنس چرخ دنده ها از کربن و جنس گیربکس آن غالبا از آهن و یا برنز است و قابلیت ایست آنی در هنگام برخورد با افراد و اشیا را دارند.

خدمات ما