فریم شیشه سکوریت

فریم شیشه سکوریت

یکی از قطعات مهم و پرکاربرد در صنعت شیشه سکوریت فریم شیشه سکوریت است. فریم‌ها قابلیت رنگ شدن دارند و از رنگ پودری الکترواستاتیک برای این امر استفاده می‌گردد. به‌طورمعمول این فریم در سه رنگ سفید، طوسی و بی‌رنگ در بازار موجود است .

امروزه فریم شیشه سکوریت به منظور هماهنگی بیشتر با محیط پیرامون درب، در انواع مختلف استیل ضد زنگ و آلومینیومی روکش دار وجود دارد. به علت قرار گرفتن فریم در نواحی پیرامون شیشه و در معرض دید بودن آن تنوع بالای رنگ و طرح این فریم ها می تواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد و از ترکیب طرح های مختلف آن با شیشه می توان نماهای بدیع و منحصر به فردی را خلق کرد. خلق نمای ظاهری زیبا و منحصر به فرد در کنار ایمنی و امنیت بالا درب های شیشه ای سبب شده است تا میزان توجهات به این محصول روز به روز افزایش یابد.

فریم شیشه سکوریت قابلیت استفاده در درب و شیشه های ثابت را دارد. فریم شیشه سکوریت بسیار پُر کاربرد بوده و برای انواع درب اتوماتیک و حتی نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود. جنس فریم شیشه سکوریت ها از آلومینیوم بوده در رنگ‌هایی از جمله سفید، آنادایز و طلایی موجود است. رنگ سفید و طلایی معمولاً روکش استیل می‌باشند که در صفحات قبل به‌طور کامل ذکر گردیده‌اند.

فریم درب اتوماتیک بسیار باکیفیت بوده و زیبایی خاصی دارد به همین جهت مشتریان خود را دارد. فریم درب اتوماتیک شیشه ای شامل دو عدد فریم ارتفاعی جهت کناره‌های درب و فریم کفی جهت بالا و پایین درب می‌باشد و در سایزهای مختلفی تولیدشده است. اصطلاحاً فریم باریک و فریم پهن نام دارند.در فریم شیشه سکوریت، در صورتی ‌که فریم باریک برای کار استفاده شود، فریم کفی برای درب‌های معمولی 8 سانت بوده و فریم ارتفاعی 3.5 سانت می‌باشد، اما در صورت استفاده از فریم پهن، فریم کفی 8 سانت و فریم ارتفاعی 6 سانتیمتری است.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

فریم درب اتوماتیک شیشه ای بسیار پرکاربرد بوده و برای انواع درب اتوماتیک و حتی نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود. جنس فریم درب اتوماتیک شیشه ای از آلومینیوم بوده و در رنگ‌های مختلف ازجمله سفید، آنادایز و طلایی موجود است. رنگ سفید و طلایی معمولاً روکش استیل می‌باشند که در مقاله‌های قبل به‌طور کامل ذکر گردیده‌اند.

فریم شیشه سکوریت بسیار باکیفیت بوده و زیبایی خاصی دارد به همین جهت مشتریان خود را دارد.فریم درب اتوماتیک شیشه ای شامل دو عدد فریم ارتفاعی جهت کناره‌های درب و فریم کفی جهت بالا و پایین درب می‌باشد و در سایزهای مختلفی تولیدشده است. اصطلاحاً فریم باریک و فریم پهن نام دارند.

استاندارد تولید فریم شیشه سکوریت

شرکت آلوم فرم برای تولید فریم شیشه سکوریت با رعایت استاندارد موسسه استاندارد وتحقیقات صنعتی ایران به شماره 2384 درج سختی حداقل ده درجه وبستر و حداکثر شانزده درجه وبستر و مقدار ضخامت قشر آبکاری شده حداقل ده میکرون و حداکثر پانزده میکرون و شمش مصرفی با استاندارد ALMgSi- 0/5 و استفاده از ترکیب شیمیایی و خواص فیزیکی منرج در جداول تدوین شده موسسه استاندارد صنعتی تمام تلاش خود را برای تولید محصولی با کیفیت می نماید.

قیمت فریم شیشه سکوریت

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در قیمت نقش تعیین کننده ای داشته باشد قیمت پروفیل آلومینیوم ، آلیاژ و روش تولید آن است .
در واقع قیمت تمام شده فریم شیشه سکوریت شامل : قیمت آلومینیوم ، هزینه تولید ، هزینه قالب و هزینه رنگ آنادایز است .

خدمات ما