ترانس درب شیشه ای اتوماتیک

ترانس درب شیشه ای اتوماتیک

ترانس درب شیشه ای اتوماتیک ، نوعی ترانس می باشد که برای جلوگیری از نوسانات برق شهری استفاده می گردد. که در هنگام خرید باید به متریال استفاده شده در ترانس درب اتوماتیک دقت شود. زیرا عدم استفاده از متریال مناسب باعث آسیب رسیدن به درب اتوماتیک می شود. نوسانات در برق شهری موجب آسیب رساندن به وسیله های برقی شده و ضرر های فراوانی را به بارمی آورد.

لذا نیاز است از دستگاهی برای تولید ولتاژی پیوسته و خطی استفاده شود. درب اتوماتیک تکنولوژی به روز است که در اکثر مکان های عمومی دیده می شود. امروز این درب ها خواهان زیادی پیدا کرده اند. چرا که استفاده از درب های اتوماتیک باعث تسهیل در عبور و تردد شده است. این درب اتوماتیک بوده و با برق کار می کنند. بنابراین لازم است ولتاژ ورودی آن کنترل شده و پیوسته باشد.

در اکثر شهر ها برق های انتقال یافته دارای نوسانات بسیار زیادی هستند. لذا اگر از درب اتوماتیک استفاده می کنید لازم است برای آن ترانس درب اتوماتیک تهیه نمایید. ترانس درب اتوماتیک، افزایش یا کاهش ولتاژ ورودی برق شهری را تشخیص می دهد و در خروجی ولتاژ ثابتی را به درب اتوماتیک می دهد. از این رو برق لازم برای درب اتوماتیک را تولید می کند.

عدم استفاده از ترانس درب اتوماتیک باعث سوختن قطعات الکتریکی در درون درب اتوماتیک شده و صدمات جبران نا پذیری را وارد می کند. ترانس درب اتوماتیک نیاز به تعویض ندارد و به راحتی تعمیر می شود. به دلیل کاربرد مهم ترانس درب اتوماتیک، این وسیله از اجزای مهم درب اتوماتیک به شمار می رود. ترانس در اتوماتیک مانند یک محافظ برق عمل می کند.

اکثر ترانس درب اتوماتیک از نوع سیم پیچ می باشند که در درب های اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. کشور ایران دارای نوساناتی برقی و ولتاژی زیادی است، لذا استفاده از ترانس درب اتوماتیک بسیار ضروری می باشد. برای خرید ترانس درب اتوماتیک باید توجه داشته باشید که این کالا دارای استاندارد های جهانی مورد نظر باشد.

ترانس درب اتوماتیک می توانید از مرکز تولیدی ما خریداری نمایید. این ترانس ها دربرابر امواج الکترواستاتیک بسیار مقاوم بوده و از صذدمه زدن نوسانات برقی به سیستم درب اتوماتیک جلوگیری می کنند. وظیفه دیگر ترانس درب اتوماتیک، عدم تولید امواج الکترومغناطیس می باشد.

این امواج برای محیط زیست و انسان ها مضر می باشد و سلامت آن ها را به خطر می اندازد. بنابراین لازم است برای این نوع از درب ها، ترانس درب اتوماتیک خریداری کنید.

خدمات ما