درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت Smart simote

درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت Smart simote

پس از ارائه رسیور سیموت به بازار، شرکت بتا در راستای پاسخگویی به پیشنهادات و نیازهای تعدادی از مشتریان، درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت Smart simote را روانه بازار کرد. درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت Smart simote قابل استفاده با همه اپراتورهای تلفن همراه از قبیل ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل می باشد و دارای دو رله آزاد است که خروجی COM ، NO و NC آن در اختیار مشتری قرار دارد و می توان از آنها به عنوان یک کلید الکترونیکی جهت روشن و خاموش کردن دستگاههای مختلف مانند پمپ آب، روشنایی اماکن و … از هر جای ایران استفاده کرد.

همچنین درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت Smart simote قابلیت اتصال به درب پارکینگ، کرکره برقی و اپراتور درب شیشه ای را نیز دارد.

تفاوت عملکرد رله های آن با رله های سیموت در قابل برنامه ریزی بودن هر دو رله به صورت “لحظه ای” یا “حافظه دار” است و قابلیت تنظیم مدت زمان عملکرد هر دو رله نیز وجود دارد، همچنین به دلیل عملکرد کاملا بی صدا می توان از آن برای باز کرد قفل برقی در محیط های داخلی و مدیریتی استفاده کرد.

 

گستردگی رنج تغذیه ورودی امکان استفاده از آداپتورهای 12 تا 30 ولت را فراهم کرده است. به دلیل ظرفیت بالای حافظه درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت Smart simote ، می توان درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت Smart simote را یکی از دستگاههای حافظه بالای شرکت بتا نامید که تمامی افراد خانواده می توانند بدون پرداخت هزینه اضافه و تنها با ذخیره شماره تلفن خود در حافظه دستگاه ، از آن استفاده کنند، همچنین حذف ریموت گمشده و حذف شماره تلفن کاربران بد حساب نیز به راحتی از طریق نرم افزار یا SMS امکان پذیر است.

درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت Smart simote تنها درب باز کن دو زبانه در بازار ایران است و دارای تقویم شمسی و میلادی می باشد که ارسال گزارش عملکرد دستگاه، با تاریخ و ساعت دقیق برای مدیر و کاربر، را امکان پذیر می کند.

 

 

خدمات ما