راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای

راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای

مطالب مرتبط با راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای

قطعات الکتریکی و مکانیکی راه اندازی درب شیشه ای
راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
درب شیشه ای تاشو
درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای
درب شیشه ای تلسکوپی
راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای گردان
درب شیشه ای گرد یا نیم گرد

مراحل راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای

برای راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای و انتخاب مدل مناسب آن، بهتر است که کارشناسان مجرب به محل مورد نظر رفته و از نزدیک محل اجرای پروژه را بررسی کنند. این بررسی اولین مرحله در راه اندازی درب اتوماتیک محسوب می گردد. مورد دوم بررسی میزان تردد و اهمیت ایمنی و استحکام درب اتوماتیک شیشه ای است. از آنجایی که درب های اتوماتیک از اجزای مهمی نظیر موتور، قفل برقی، باطری، منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است، انتخاب متناسب با محل پروژه بسیار اهمیت خواهد داشت.

راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای

1. برای راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای ابتدا شیار بالا را آماده کنید. آن را ببرید تا به بعد انتهایی برسید و سپس جای سوراخ ها را سوراخ کنید.
2. در قدم بعدی راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای، پس از دریل کردن سوراخ ها، شیار بالایی را روی سقف سوار کنید.
3. در این مرحله از راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای، نوبت کار گذاشتن شیار پایینی است. آن را هم ببرید تا به بعد انتهایی اش برسید. شیار پایینی را طوری نصب کنید که تقریبا زیر شیار بالایی قرار بگیرد. توجه داشته باشید در این مرحله از نصب درب شیشه ای اتوماتیک، شیار پایینی را به زمین متصل نکنید.
4. در این مرحله از راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای، درب کشویی را وارد کنید. با به حرکت در آوردن شیار پایینی، در را به طور عمودی طراز کنید. سوال مهمی که همیشه قبل از راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای از خود باید پرسید این است :

کدام درب اتوماتیک برای ما مناسب تر است؟

اگر عرض دیوار جانبی کوچکتر از عرض ورودی باشد باید از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنید.
اگر در کنار راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای دیوار جانبی وجود دارد می توانید از درب اتوماتیک کشویی استفاده کنید.
مکان هایی که با جمعیت زیادی رو به رو است می توان از درب اتوماتیک بریک اوت استفاده کرد این درب همانند درب اتوماتیک اسلایدینگ می باشد.
درب اتوماتیک مثلثی مربوط به فضاهایی است که زاویه دار باشد و قابلیت نصب در این گوشه ها را دارد. در این حالت درب برقی با توجه به زاویه محل نصب درب ساخته می شود.
مکان هایی که با فضای قوسی یا دایره ای مواجه است و نمای آنها به صورت منحنی یا دوار است به صورت کرو روبروی یکدیگر استفاده می شود.

مزایای راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای

زیبایی منحصر به فرد
کاملا ایمن و امکان رویت محیط داخل از پشت تیغه ها
ضد حریق
استحکام کششی و مقاومت بالا
ضد اشعه UV
قابل شستشو
مناسب برای هر نوع شرایط آب و هوایی

خدمات ما