تسمه درب اتوماتیک

تسمه درب اتوماتیک

تسمه درب اتوماتیک می تواند قابل اجرا درب سنگین باشد و می تواند یک درب 30-90 کیلوگرمی یا یک درب دوگانه 25-75 کیلوگرمی را باز کند که برای درب های بیرونی اتوماتیک بسیار ایده آل است. از آنجایی که درب توسط یک موتور خطی به حرکت در می‌آید، می‌ توان تسمه درب اتوماتیک را به روشی بسیار بی صدا و صاف باز یا بسته کرد. قفل های الکترونیکی سازگار تسمه درب اتوماتیک در صورت استفاده از قفل الکترونیکی تخصصی و همراه با کارت خوان، می توانید یک سیستم مدیریت ورود ایجاد کنید و اپراتورهای درب کشویی خطی مغناطیسی مکانیزم جدیدی هستند که از جاذبه و دافعه بین آهنربا و سیم پیچ ایجاد می شود. کیفیت تسمه درب اتوماتیک بسیار قابل اعتماد، تنها با استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت، اپراتورهای درب خطی مغناطیسی در کشور طراحی و تولید می شوند. نصب تسمه درب اتوماتیک ساده است و در چند مرحله انجام می شود و تمام قطعات مستقیماً از جلو روی ریل نصب می شوند، بنابراین هر جزء را می توان در حین یا بعد از نصب جابجا کرد.

همچنین می توان تسمه درب اتوماتیک را به راحتی اضافه یا جایگزین کرد و زمان صرف شده را تا حد زیادی کاهش می دهد و تنظیم را می توان به سادگی به دست آورد و باعث می شود اپراتورهای درهای کشویی سریع نصب و راه اندازی شوند که حرکت درب یک بار در طول نصب اولیه یا برای نیازهای سرویس حفظ می شود و نیازی به یادگیری مجدد اپراتور با هر بار روشن شدن برق اصلی نیست زیرا اپراتورهای درب کشویی مغناطیسی را می توان با یک سنسور یا ورودی دکمه فشاری یا با تسمه درب اتوماتیک فعال کرد و هنگامی که درب بی صدا باز شد و پس از سپری شدن زمان باز، در تمام مدت بسته می شود که توسط سیستم تشخیص ایمنی آستانه محافظت می شود، قبل از شکستن برای بسته شدن نرم در موقعیت بسته نهایی است . البته با تعدادی عملکرد درب که با دست زدن درب قابل انتخاب هستند و از آنجایی که نیاز به قطعات مکانیکی بسیار کاهش یافته است، تسمه درب اتوماتیک در سکوت تقریباً باز و بسته می شود و استفاده از غلتک های رزینی تقویت شده و تسمه درب اتوماتیک برای حذف بیشتر سر و صدای بیش از حد است.

بدون سیستم محرک تسمه درب اتوماتیک و سایر قطعات مرتبط با اصطکاک و سایش، تولید ذرات از اصطکاک بسیار کاهش یافته است و بنابراین اپراتورهای درب کشویی خطی مغناطیسی در مناطقی که به ویژه به گرد و غبار حساس هستند بسیار مناسب هستند و مجهز به سیستم تشخیص لمسی بسیار حساس، اگر درب به مانعی برخورد کند، نیروی ضربه فوق العاده سبک است که این امر با بازگشت ایمنی فوری دنبال می شود تا اطمینان حاصل شود که ایمنی عابر پیاده همیشه حفظ می شود. در بازگشت به نقطه برخورد، درب کند می شود تا مطمئن شود انسداد تسمه درب اتوماتیک به طور ایمن از بین رفته است و سیستم تسمه درب اتوماتیک به عنوان یک اپراتور درب کشویی از پیش مونتاژ شده یا به عنوان یک کیت ساختمانی در دسترس است و مناسب مصارف تجاری و خانگی و برای نصب در هتل ها، بیمارستان ها، مغازه ها و فروشگاه ها، مدارس، ادارات و کارخانه ها است.

تسمه درب اتوماتیک تولید شده از طناب کششی پلی استر برای تمام پروفیل ها و مقاطع استاندارد است و با ساختارهای مطابق با نیازهای هر پروفیل می باشد که تسمه درب اتوماتیک به طور خاص آغشته می شود و سپس در یک ترکیب لاستیکی مخصوص تعبیه می شود که به طور همگن با لایه بالایی و هسته پیوند می یابد و به دلیل پردازش خاص تسمه درب اتوماتیک بسیار کم کش است. بنابراین ما توانستیم مقادیر توصیه شده خود را برای حداقل فاصله محوری به طور قابل توجهی کاهش دهیم، حتی کمتر از الزامات باشد و پوشش تسمه درب اتوماتیک با یک ترکیب لاستیکی مقاوم در برابر سایش درمان می شود و این باعث می شود.

تسمه درب اتوماتیک در برابر روغن، دمای گرم و سرد و اثرات گرد و غبار مقاوم باشد که استفاده از بهترین مواد و پیشرفته ترین روش های تولید منجر به این عنصر محرک با کارایی بالا، تسمه درب اتوماتیک می شود و فرآیندهای تولید به طور مداوم با استفاده از دستگاه های آزمایش استاتیک و دینامیکی پیشرفته نظارت می شوند.

تسمه درب اتوماتیک به دلیل ویژگی‌های زیر از تسمه‌های V-کلاسیک مطابق با استاندارد DIN پیشرفته تر است و با عرض بسیار کمتر در مقایسه با درایوهای کلاسیک کاربرد بهتری دارد. تسمه درب اتوماتیک دارای قدرت یکسانی هستند که با توجه به فضای موجود به دست آمده و هزینه های یک درایو کامل با کارایی بالا کمتر از طراحی شده که سطح اصطکاک بزرگتر نیروی گریز از مرکز را کاهش می دهد و به تسمه درب اتوماتیک را تا 42 متر بر ثانیه سرعت می دهد و بسیار الاستیک تر است که بنابراین نرخ انعطاف پذیری بیشتری مجاز است. البته تغییر شکل کمی سطح مقطع تسمه هنگام اجرا در شیارها، بنابراین فشار متعادل بر روی لبه های تسمه درب اتوماتیک می باشد و این ویژگی ها عملکرد بهتری نسبت به تسمه درب اتوماتیک با پهنای بالایی تقریباً یکسان دارند که بنابراین، توصیه می کنیم همه درایوهای جدید را به تسمه درب اتوماتیک مجهز کنید.

کشش تسمه درب اتوماتیک و بار استاتیک شفت به همان روشی که برای تسمه های پیچیده محاسبه می شود و هنگام برخورد با نسبت های هندسی یکسان، بار شفت از تسمه درب اتوماتیک پیچیده تجاوز نمی کند، اگرچه مقدار تسمه ها اغلب کمتر است که بنابراین، تنها یک تسمه درب اتوماتیک V شکل به تنش بالاتری نسبت به تسمه های پیچیده نیاز دارد و لبه های ظریف تسمه درب اتوماتیک قرارگیری یکنواخت را در شیارهای قرقره تضمین می کند و در نتیجه کارکرد نرم تری دارد که طراحی درایو با استفاده از تسمه درب اتوماتیک باید مطابق با استاندارد ها انجام شود و رتبه های توان بالاتر ارائه شده در جداول مربوطه اعمال می شود که اینها بر اساس زمان کار آزمایشگاهی نظری 25000 ساعت است و مقاطع و ابعاد تسمه درب اتوماتیک مطابق با DIN 7753 Part 1، DIN 2215، ISO 4184 و ARPM/MPTA است.

مبنای اندازه گیری طول، طول مبنا (La) تسمه درب اتوماتیک بر اساس DIN/ISO است و پایه تسمه درب اتوماتیک از یک ترکیب لاستیکی پلی کلروپرن با الیاف تراورس تشکیل شده است که طناب کششی را پشتیبانی می کند که این منجر به نرخ خم شدن قابل توجه، پایداری تراورس شدید، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر لغزش به طور قابل توجهی بهبود یافته است. رسانای الکتریکی بر اساس DIN 1813 و کشش کم می شود که تسمه درب اتوماتیک مخصوص تهیه شده در یک ترکیب خاص تعبیه شده است.

حتی با بارهای دینامیکی بالا، چسبندگی کامل بین تمام اجزا تضمین می شود و لایه‌ های پارچه‌ ای ساختار بالایی تسمه درب اتوماتیک را پشتیبانی می‌ کنند و زیرسازی تقویت شده با الیاف همراه با تسمه درب اتوماتیک و چرخ‌ دنده‌های قالب‌ گیری شده امکان انتقال دینامیک قدرت بالاتر را فراهم می‌ کند و چرخ‌ دنده‌ ها مقاومت خمشی تسمه درب اتوماتیک را کاهش می ‌دهند و در نتیجه سرعت خمش بسیار خوبی دارند و بنابراین، می توان از قرقره های بسیار کوچکتری در مقایسه با تسمه درب اتوماتیک استفاده کرد.

خدمات ما