قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارند که یکی از پرکاربردترین آنها درب اتوماتیک شیشه ای است که عوامل زیادی در تعیین قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر گذار است. برخی از مهم ترین عوامل عبارتند از:نوع درب، نوع فریم،ضخامت شیشه،نوع اپراتور،اجرت نصب و نوع موتور که در ادامه با هم به بررسی جزئیات بیشتر می پردازیم.

نوع درب شیشه ای و قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نوع درب یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای میباشد که نوع درب کشویی با توجه به ساختار ساده تر از هزینه مناسب تری برخوردار است. درب های شیشه ای گردان با توجه به پیاده سازی مشکل تر از هزینه بالاتری هم برخوردار هستند.

نوع فریم

فریم های به کار رفته در درب شیشه ای معمولا در دو نوع آلومینیومی و استیل ارائه میشوند. فریم آلومینیومی با توجه به رنگ به کار برده شده در آن قیمتش کمی از فریم استیل بالاتر است.

ضخامت شیشه و رنگ آن و قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

ضخامت شیشه بین 8 میل و 10 میل میباشد که در رنگ های مختلفی قابل عرضه است که با توجه به انتخاب مشتری قابل تغییر است.

نوع اپراتور

یکی از تاثیرگذارترین فاکتورهای محاسبه قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای نوع اپراتور آن است که با توجه به نوع تردد و رفت وآمد باید تعیین شود.اپراتورها با برند های مختلف به بازار عرضه میشوند که هر کدام قیمت خاص خودش را دارد.

در محاسبه قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ایباید به موارد زیر توجه کرد.

. محاسبه اپراتور در اتوماتیک
. محاسبه شیشه درب اتوماتیک
. محاسبه فریم درب
. محاسبه هزینه حمل
. محاسبه قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای
. محاسبه هزینه قفل و باطری

نحوه محاسبه قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای بسته به نوع و مدل اپراتور متغیر می‌باشد و با توجه به تغییرات و روند صعودی نرخ ارز قیمت های اپراتور به صورت روزانه تغییر می‌کند.

خدمات ما