درب اتوماتیک گردان هتل

درب اتوماتیک گردان هتل

امروزه نصب یک درب اتوماتیک گردان هتل دسترسی واضح و آسان به بخش پذیرش بزرگ را فراهم می کند که یک درب اتوماتیک گردان هتل پنل مدرن را روی پذیرش بازسازی شده نصب کرد و درب گردان با ارائه یک راه حل دسترسی معتبر که به طور یکپارچه ترکیب می شود و توسط اپراتور درب اتوماتیک گردان هتل تغذیه می شود و دسترسی ایمن و مطمئن را حتی در شلوغ ترین روزها تضمین می کند که با استفاده از یک صفحه کلید قابل برنامه ریزی ساده، کارکنان هتل می توانند به سرعت درب اتوماتیک گردان هتل را برای نشان دادن شرایط آب و هوایی و شلوغی ورودی تطبیق دهند و این امر نه تنها اتلاف گرما را از قسمت پذیرش به حداقل می رساند، بلکه به اطمینان از عملکرد کارآمد انرژی کمک می کند و به کاهش ردپای کربن برای هتل کمک می کند.

ایمنی مهمانان و کارکنان به لطف طراحی مبتکرانه درب اتوماتیک گردان هتل تضمین شده است که ضمانت می کند حتی در صورت قطع برق در حین تخلیه اضطراری، مکانیسم ترمز که مانع از چرخش دستی درب و منجر به تصادف می شود، همچنان کار می کند و انرژی ایجاد شده توسط چرخاندن دستی درب را مهار می‌ کند و از آن برای به حرکت درآوردن مکانیزم ترمز استفاده می‌کند.

برای یک راه حل جامع، درب اتوماتیک گردان هتل در یک طرف درب نصب شد. درب اتوماتیک گردان هتل ظرافت بی انتها را با یک درایو درب از نظر تکنولوژیکی پیشرفته ترکیب می کند، که قابلیت اطمینان مداوم را تا مدت ها در آینده ارائه می دهد و راحتی یک درب چرخشی، استقبال گرمی را برای همه بازدیدکنندگان، از جمله کاربران ویلچر برای مثال، یا کسانی که چمدان های حجیم دارند، تضمین می کند.

رفاه میهمانان در تمام زمان‌ها در صنعت هتل داری و رستوران داری از اهمیت بالایی برخوردار است و تجربه و راحتی، محیطی خوش ذوق و خدمات روان، در کنار دسترسی، بهداشت و ایمنی، دغدغه‌ های مهم برای هر هتلی در حصول اطمینان از گذراندن اوقات خوش و عالی برای مهمانان است که خاطرات اقامت یا بازدید را دارد و بازدید کنندگان هتل از پذیرایی دلپذیری در محوطه ورودی با درب اتوماتیک گردان هتل لذت می برند. لابی همچنین باید در برابر پیش نویس ها و صداهای مخرب بیرونی محافظت شود و در نهایت، قسمت درب اتوماتیک گردان هتل کلاس هتل را تعیین می کند و باید مفهوم کلی طراحی ساختمان را منعکس کند.

شرکت ما راه حل های متعددی را برای این مناطق پر رفت و آمد ارائه می دهد که می توانند به صورت سفارشی برای مطابقت با معماری یکپارچه شوند که درب اتوماتیک گردان هتل شیشه‌ای با درب‌های پایینی است و به عنوان مثال، مناطق ورودی شفاف، روشن و باز برای هتل طراحی شده است و از جمله راه حل ها با ارتفاع کلی یک انتخاب عالی به عنوان محرک درب اتوماتیک گردان هتل برای ادغام کامل در نما ثابت کرده است و سیستم های یکپارچه تمام شیشه ای درب اتوماتیک گردان هتل توسط ما باعث ایجاد نور و شفافیت می شوند.

همچنین برای ایجاد یک فضای ورودی به ویژه چشمگیر، درب اتوماتیک گردان هتل یک انتخاب عالی هستند و احساس خوشامد گویی می کنند که در برابر کشش های ناخواسته محافظت می کنند و بهره وری انرژی ساختمان را بهبود می بخشند.

البته بازدید از یک رستوران و چه اقامت در هتل باعث می شود که اقامت شان به آرامی و بدون زحمت پیش برود و این شامل خدمات سریع نیز می شود. درب اتوماتیک گردان هتل یک پیشرفت واقعی در این زمینه است که درهای چرخشی یا درهای کشویی بین آشپزخانه و رستوران به سرعت و با اطمینان باز می شوند و خدمات بدون مانع را تضمین می کنن و نصب انعطاف پذیر در لولا یا طرف لولای مقابل یک مزیت اصلی درب اتوماتیک گردان هتل است که اکثر موتورهای الکتریکی درها را به آرامی و بی سر و صدا کار می کنند، ارتفاع کلی منحصر به فرد تنها 7 سانتی متر است که یکپارچگی کامل با طراحی اتاق را تضمین می کند و درایو درب اتوماتیک گردان هتل قابلیت اطمینان را بدون ایراد ارائه می دهد.

درب اتوماتیک گردان هتل مخصوصاً در مناطقی که کارکنان نیاز به ارائه خدمات سریع و بدون وقفه دارند، یک خدمت اقتصادی ارائه می‌ دهد و مواد با کیفیت بالا عملکرد آرام و بی ‌صدا درب کشویی را تضمین می‌کنند که برای مثال، برای درب اتوماتیک گردان هتل شلوغ ایده‌آل است و ما نیز با مشخصات کم مصرف انرژی خود را تحت تاثیر قرار می دهد و امکان بهینه سازی بهره وری انرژی در ساختمان را فراهم می کند.

همچنین در هتل ها و رستوران ها، راه های فرار و نجات طبق قانون الزامی است که درب اتوماتیک گردان هتل حفاظت از خروج اضطراری تضمین می کند و مهمانان می توانند در مواقع اضطراری سریع و ایمن از ساختمان خارج شوند و راه‌حل‌ های سیستم خروج اضطراری مطابق و تایید شده مانند واحدهای کنترل درب، دستگاه‌های خروج اضطراری و قفل‌های وحشت را ارائه می‌دهد که می‌توانند بر اساس خواسته‌های خاص و مفاهیم خروج اضطراری فردی تنظیم شوند.

خدمات ما