ساخت فریم درب اتوماتیک

ساخت فریم درب اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک آنقدر رایج هستند که ساخت فریم درب اتوماتیک می تواند توسط متخصصان شرکت ما نقش مهمی در این فناوری دارد. اهمیت این موضوع به قدری است که در ساخت فریم درب اتوماتیک باید به آلیاژ ها و قطعات به کار رفته در آن بسیار توجه داشت زیرا عملکرد نهایی درب اتوماتیک به سلامت کامل این بخش ها بستگی زیادی دارد. ساخت فریم درب اتوماتیک که در چند دهه اخیر توسعه زیادی پیدا کرده است ما را قادر ساخته اند که ورودی ها و خروجی های بدون دستگیره را ایجاد کنیم.

اگر در ساختمان‌های چند خانواری یا محیط تجاری فعالیت دارید به شما توصیه می کنیم تا برای راحتی و ایمنی بیشتر ورودی و خروجی آن و همچنین رعایت مسایل بهداشتی ناشی از لمس نکردن دستگیره، سفارش ساخت فریم درب اتوماتیک را به شرکت ما واگذار کنید و از ضمانت و خدمات پس از نصب آن برخوردار شوید.

زیرا امروزه درب های اتوماتیک ایمنی بهبود یافته، راحتی بیشتر، و تجربه ورود بدون باز ماندن درب را به ساکنین، بازدیدکنندگان و کارکنان ساختمان ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد ساخت فریم درب اتوماتیک ساختمان ها و دلیل اهمیت آنها با ما تماس بگیرید.

مسئله مهمی که در شرکت ما در فرآیند ساخت فریم درب اتوماتیک بسیار مورد توجه است تشخیص این موضوع است که شخصی باید وارد ساختمان شود، سپس سیگنالی را به مکانیسم باز کردن درب می فرستد و مکانیزم باز شدن درب توسط یک موتور الکتریکی کار می کند که با توجه به نوع درب شما درب را باز می کند. این عمل در ساخت فریم درب اتوماتیک که در انواع زیادی هستند، رعایت می شود و کیفیت و بهبود عملکرد عبور و مرور را در پی دارد.

به عنوان مثال ساخت فریم درب اتوماتیک اسلایدینگ ایده‌آل ترین درب ها برای ترافیک دو طرفه است که آن ها ممکن است در مسیرهای بالا بر سقف نصب شوند یا با ریل‌ها و غلتک‌ها متصل گردند. یا اینکه ساخت فریم درب اتوماتیک چرخان به داخل یا خارج باز می شوند.

البته درب های اتوبوسی برای ورودی‌های کوچک که در آن فضا کم است، درب‌های تاشو خودکار روی خودشان جمع می‌شوند تا یک راهرو ایجاد کنند بسیار مناسب است و ساخت فریم درب اتوماتیک گردان برای محیط های فروشگاهی پرتردد، امکان خروج و ورود همزمان را فراهم می کنند. به این جهت است که در سفارش ساخت فریم درب اتوماتیک در شرکت ما باید درب مورد نیاز خود را توضیح دهید تا برای ساختمان شما به نوع تردد عابران پیاده در ملک شما و فضای موجود طراحی و ساخته شود.

خدمات ما