قفل شیشه سکوریت

قفل شیشه سکوریت

یکی از مهمترین یراق آلات مورد استفاده در درب شیشه ای سکوریت، قفل شیشه سکوریت میباشد .قفل شیشه سکوریت دارای تنوع بالایی بوده که درسان جام از آنها برای اجرای شیشه سکوریت به بهترین کیفیت ممکن استفاده میکند .

قیمت قفل شیشه سکوریت

قفل شیشه سکوریت دارای براکت های مخصوص هستند که برای نصب بر روی درب شیشه‌ای تعبیه شده است. وجود این براکت ها بر روی قفل‌ برقی موجب شده است که دیگر نیازی به استفاده از براکت جداگانه بر روی درب‌های شیشه‌ سکوریتی نباشد. از جدیدترین انواع قفل‌های برقی، مگنتی یا شفتی هستند که برای نصب روی انواع درب شیشه‌ سکوریتی مناسب هستند. قیمت قفل‌ شیشه سکوریت بستگی به مدل آن دارد. قفل شیشه سکوریت باید حتماً از امنیت بالایی برخوردار باشد.

قفل شیشه سکوریت دارای زیبایی و عملکرد خوبی می‌باشد. جنس آن از استیل که دارای مقاومت رطوبتی بالایی است.قفل پایین شیشه سکوریت بیشترین مصرف را دارند و قیمت قفل پایین شیشه سکوریت از قیمت خیلی پایینی برخوردار است. در ۲ طرح از کشورهای فرانسه و آلمان وارد ایران می‌شود.

بیشترین کاربرد قفل شیشه سکوریت برای انواع درب شیشه ای می باشد تا بتواند امنیت مکان مد نظر را با غیر قابل دسترس کردن آن برای افراد متفرقه تامین نماید. در تولید قفل شیشه سکوریت نباید گسترش و رشد روز افزون علم بشری را نادیده بگیریم، زیرا با استفاده از علم روز انواع قفل ها با کیفیت و کارایی خیلی بهتر از قفل های قدیمی تولید شده که همواره موجب رضایت استفاده کنندگان خود شده است.

شرکت الماس در مفتخر است با نازل ترین قیمت ها و با تنوع محصول زیاد انواع این محصول را در اختیار مصرف کنندگان و همکاران عزیز قرار ذهد .قفل شیشه سکوریت دارای انواع مختلف وارداتی و تولید داخل می باشد که قیمت قفل شیشه سکوریت وارداتی به الطبع بیشتر از تولید داخلی می باشند . قفل شیشه سکوریت داخلی و وارداتی نیز دارای تنوع برند و متریال بوده که هر دو فاکتور در قیمت قفل شیشه سکوریت دخیل می باشد.

قفل شیشه سکوریت از برق تغذیه می‌کند و توسط ریموت درب را قفل یا باز می‌کند. قفل شیشه سکوریت مجهز به برق اضطراری در مواقع قطع برق هستند تا بتوان درب را باز و بسته کرد. در موارد پیشرفته قفل درب اتوماتیک شیشه ای می‌تواند توسط رمز و اثرانگشت باز و بسته شود که اطلاعات از قبل در سیستم ثبت‌شده و بارگذاری می‌شود. واضح است که این لایه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و در مراکز سازمانی بزرگ از آن استفاده می‌شود.

خدمات ما