موتور درب اتوماتیک لابل Label

موتور درب اتوماتیک لابل Label

موتور درب اتوماتیک لابل دانکر لابل Label Marvel 75

موتور دانکر لابل اولوس EVOLUS 90

موتور دانکر لابل Label 150

موتور درب اتوماتیک لابل Marvel 75

اولوس EVOLUS 90

موتور درب اتوماتیک لابل Label 150

موتور درب اتوماتیک لابل Label با قیمت تجاری

یکی از مهم ترین عناصر اساسی درب اتوماتیک بدون شک موتور آن است و شرکت ما به عنوان تامین کننده این مورد اعتماد موتور درب اتوماتیک لابل LABEL را به شما عرضه می کند. موتور درب اتوماتیک لابل LABEL قسمتی است که کار چرخ دنده را استارت می زند و باعث می شود درب بدون فشار دادن کاربر باز و بسته شود. موتور درب اتوماتیک لابل LABEL تضمینی برای عملکرد موثر و با کیفیت است و مجموعه‌ای از مدل‌ها در شرکت ما، وجود دارد. همچنین این موتور ها بسته به مدل، درهای دو جداره می توانند تا 90، 120 یا 220 کیلوگرم در هر ورقه شیشه را تحمل کنند.

در حالی که مدل های جانبی می توانند تا وزن 120، 160 یا 300 کیلوگرم را تحمل کنند. سرعت باز شدن به دست آمده با این نوع واحد درایو حدود یک هزارم ثانیه است و این بدان معناست که وقتی شخصی به درب نزدیک می شود و توسط سنسور حرکت شناسایی می شود، تقریباً بلافاصله بدون نیاز به انتظار کاربر شروع به باز شدن می کند که موتور درب اتوماتیک لابل LABEL بسیار قدرتمند عمل می کند. موتور درب اتوماتیک لابل LABEL برای درب اتوماتیک چرخشی نیز وجود دارد که برای این درب های چرخان، سرعت باز شدن بین 3 تا 6 ثانیه است.

به خاطر داشته باشید که تعمیر موتور درب اتوماتیک لابل LABEL، این نوع دسترسی و اتوماسیون را آسان می کند و به طور فزاینده ای در انواع ساختمان های عمومی مانند هتل ها، بیمارستان ها، مراکز خرید و حتی بلوک های آپارتمانی مورد استفاده است.

همچنین افراد و شرکت های زیادی وجود دارند که موتور درب اتوماتیک لابل LABEL را برای پارکینگ خود انتخاب کرده اند. این یک انتخاب منطقی است زیرا می توان آنها را با استفاده از کنترل از راه دور و بدون پیاده شدن از ماشین باز و بسته کرد.

انتخاب درب اتوماتیک با موتور درب اتوماتیک خوب که انتظارات کاربر را برآورده کند بسیار مهم است و از این نظر، موتور درب اتوماتیک لابل LABEL به کار رفته در درب ها دارای ارزش عالی و کیفیت بالایی است. زیرا همان طور که می دانید باز کردن و بستن درها همیشه کاری خسته کننده بوده است و به خصوص در جاهایی که به طور مداوم به یک فرد نیاز است، مانند هتل‌ ها، مراکز خرید و غیره.0 موتور درب اتوماتیک لابل LABEL با سیستم باز کردن و بسته کردن اتوماتیک درب یک گزینه برای عبور و مرور آسان است.

موتور درب اتوماتیک لابل LABEL با عملکرد خوب خود در کنار سنسور ها هر گونه حرکت بدنی نزدیک درب را شناسایی می ‌کند. در سنسور درب اتوماتیک برای این کار از یک سنسور مادون قرمز غیرفعال استفاده می ‌شود زیرا به طور کلی بدن انسان انرژی مادون قرمز تولید می‌ کند که سنسور، آن را 0از فاصله معینی تشخیص می ‌دهد. سیگنال شناسایی شده به موتور درب اتوماتیک لابل LABEL منتقل می ‌شود که سپس این موتور فعال می شود و وقتی یک جسم وارد محدوده عملیاتی می ‌شود باز هم سیگنالی به میکروکنترلر می‌ فرستد تا در را باز و بسته کند.

البته سنسور شامل سه ترمینال است و موتور درب اتوماتیک لابل LABEL در یک پروژه سیستم باز کردن خودکار درب استفاده می ‌شود . الزامات سخت ‌افزاری و نرم‌ افزاری موتور درب اتوماتیک لابل LABEL در درجه اول شامل یک میکروکنترلر، یک ترانسفورماتور است و یک موتور درب اتوماتیک لابل LABEL دارای یک IC محرک موتور، دیود، مقاومت، خازن، یک کریستال و یک ترانزیستور است.

سیستم موتور درب اتوماتیک لابل LABEL به دستگاه های کنترل کمکی جانبی مانند منابع سیگنال باز شدن درب، سیستم های کنترل دسترسی، دستگاه های ایمنی و کنترل متمرکز اشاره دارد که مجهز به قابلیت های زیادی می باشند. موتور درب اتوماتیک لابل LABEL مطابق به استاندارد های مصرف، تجهیز شده است. همچنین باید بر اساس ویژگی های کاربری ساختمان باشد که از طریق ترکیب پرسنل، سیستم مورد نیاز برای اتوماسیون ساختمان و غیره به طور معقولی با دستگاه های کنترل کمکی مجهز شود.

ترکیب اصلی دستگاه درب اتوماتیک با موتور درب اتوماتیک لابل LABEL اساساً آسان است، با ترکیب فوق، همراه با سیگنال باز کردن، می توانید یک سیستم درب اتوماتیک عالی را داشته باشید. همچنین سیگنال باز شدن درب اتوماتیک، سیگنال تماس است، رادار مایکروویو و سنسور مادون قرمز نیز دو منبع سیگنال کاربردی هستند و رادار مایکروویو به جابجایی یک جسم واکنش نشان می دهد، بنابراین سرعت واکنش سریع است که برای مکان هایی که سرعت پیاده روی معمولی از آن عبور می کند مناسب است.

مشخصه موتور درب اتوماتیک لابل LABEL این است که وقتی افراد نزدیک در نمی خواهند بیرون بروند و بی حرکت می مانند، رادار پاسخ نمی دهد و درب بسته می ماند که اثر محافظتی خاصی روی دستگاه درب خواهد داشت. برای سفارش و خرید و اطلاع از قیمت های موتور های درب اتوماتیک به خصوص موتور درب اتوماتیک لابل LABEL با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

خدمات ما