اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی تورمکس 2101 TORMAX

اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی تورمکس 2101 TORMAX

اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی تورمکس 2101 TORMAX یکی از مشهورترین برندهای جهان در طراحی و تولید درب اتوماتیک اتوبوسی شیشه ای است. این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. علت این محبوبیت کیفیت بالا و قیمت معقول این سیستم درب اتوماتیک اتوبوسی می باشد.

اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی تورمکس 2101 TORMAX سوئیس در مدلهای خود بهترین موتورها را به کار برده و سعی نموده با به کار بردن اجناس بسیار مرغوب ، عمر سیستم درب اتوماتیک اتوبوسی خود را بالا ببرد.
مدل WINDRIVE-2201 یک مدل درب اتوماتیک اتوبوسی می باشد که مصرف بسیار بالایی در انواع اماکن مانند بانکها ، ادارات پر تردد ، فرودگاهها ، سازمانهای خصوصی و دولتی دارد.

اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی تورمکس 2101 TORMAX وین درایو 2201 یک انتخاب عالی برای کسانی است که در مرحله اول به کیفیت فکرمی کنند نه به قیمت !

اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی تورمکس 2101 TORMAX

مشخصات سیستم تورمکس

موتور : اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی تورمکس 2101 TORMAX دارای پیشرفته ترین موتور دنیا از کمپانی دانکر موتور آلمان
مشخصات کنترل باکس : سیستم فرمان هوشمند با دقت و کنترل بالا در باز و بست سیستم ، دارای سیستم عیب یاب میکرو پروسسوری که هرگونه دخالت و ایجاد ایراد در سیستم را با سیگنال های مشخص اعلام می نماید
ریل و کاور : دارای مقطع آلومینیمی ریل قابل تعویض با کارکرد روان و کاملا بدون صدا

محددیت تردد : اپراتور درب اتوماتیک اتوبوسی تورمکس 2101 TORMAX بدون محدودیت تردد
مناسب برای وزن : ۱۲۰*۱ ۹۰*۲

دارای قابلیت اتصال به سیستم های جانبی کنترل تردد و اثر انگشت ( کارتخوان ، اطفاء حریق ) و قابلیت اتصال به سیستم مدیریت ساختمان ( BMS)

سنسور های چشمی : دارای سنسور های چشمی هوشمند جهت مانع بسته شدن درب بر روی افراد ، مجهز به سنسور چشمی مایکرویو جهت ( ساخت کشور سوئیس ) به منظور شناسایی افراد از زاویه روبرو و با قابلیت تنظیم در فاصله دلخواه
کلید تعیین وضعیت : کلیدتعیین وضعیت پنج حالته : ۱- دائم باز ۲- اپراتور۳- اتوماتیک ۴- زمستانه ۵- فقط خروج یا فقط ورورد
قطعات قابل افزایش ( optionn ) : قابلیت اتصال به باطری بکاب که در صورت نبودن برق بتوان از سیستم استفاده نمود

خدمات ما