تولید درب اتوماتیک شیشه ای

تولید درب اتوماتیک شیشه ای

در این مقاله به طرز کار و نحوه تولید درب اتوماتیک شیشه ای توسط شرکت ما می پردازیم درب اتوماتیک شیشه ای در واقع یک ماشین الکترومکانیک است که با نیروی الکتریکی و مکانیکی کار می کند. درب کشویی اتوماتیک بازشویی واکنشی را کم کرده و مناسب فضاهای پرتردد و شلوغ می باشد. در تولید درب اتوماتیک شیشه ای از سنسورهای پیشرفته استفاده شده است که به نور یا حرکت حساس هستند و در بالای درب اتواماتیک شیشه ای نصب می شوند. همچنین ممکن است در تولید درب اتوماتیک شیشه ای حسگرها روی قاب درب ساخته شوند . که در این صورت وقتی حرکتی را در نزدیکی حس کنند باز شده و سپس بسته می شوند.

تولید درب اتوماتیک شیشه ای باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. چون درب های معمولی گاهی ممکن است مدت ها باز بماند و انرژی به هدر رود. اما چون در تولید درب اتوماتیک شیشه ای سنسور به کار رفته بلافاصله درب بسته می شود.در تولید درب اتوماتیک شیشه ای توسط شرکت ما سنسور نوری به درایو اصلی الکتریکی وصل شده که مکانیزم کلاچ متصل به چرخ دنده درهای درب را کنترل می کند. در تولید درب اتوماتیک شیشه ای درب ها و درایو کمکی با کابل های داخلی لاستیکی به هم وصل شده که باعث باز و بسته شدن درب ها می شود.

تشخیص فرد ،توسط چشم الکتریکی می باشد که با توجه به وضعیتی که وجود دارد عکس العمل نشان می دهد. در تولید درب اتوماتیک شیشه ای از امواج اولتراسونگ و مادون قرمز استفاده می شود که نوع اول جدیدتر می باشد. چون خطاهای مدل مادون قرمز را مرتفع کرده است. مهمترین بخش در تولید درب اتوماتیک شیشه ای ، موتور آن می باشد که نیروی لازم برای جابجایی درب ها را ایجاد می کند. موتور با کیفیت نقش کلیدی در طول عمر درب اتوماتیک ایفا کرده و کارایی آن را بهبود میبخشد.

در تولید درب اتوماتیک شیشه ای توسط شرکت ما فاکتورهای مهمی لحاظ می شود که باعث رضایت مشتریان می شود.در زیر به دو مورد آن اشاره می کنیم : راحتی : وقتی درب به صورت خودکار باز و بسته شود دیگری نیازی به باز کردن درب های سنگین معمولی نیست که این فاکتور برای افراد با سن بالا ، معلولین و یا افرادی که ساک یا چمدان سنگین یا کودک را حمل می کنند بسیار مهم است. ایمنی : شرکت ما با استفاده از سنسورها ، تایمرها و مواد مرغوب و با کیفیت ایمنی افراد را تضمین می کند.

تولید درب اتوماتیک شیشه ای

تولید درب اتوماتیک شیشه ای

اهمیت تولید درب اتوماتیک شیشه ای

ترکیب طراحی اصلی، کیفیت های زیبایی شناختی ساده و فناوری درجه یک ، ما موفق به تولید درب اتوماتیک شیشه ای قابل اعتماد و قدرتمند شده ایم و از ورودی های بی تقاضا گرفته تا مکان هایی با ترافیک بالا، درهای با شیشه های معمولی یا سه جداره، ورودی های با اندازه متوسط ​​یا درهای سنگین بلند، گذرگاه های معمولی یا مسیرهای فرار، تولید درب اتوماتیک شیشه ای ما، دارای سیستمی است که نیازهای شما را برآورده می کند که البته درهایی که باز هستند و در عین حال همیشه بسته می شوند و درب های گردان درب تک راه حل های شیک و چشم نوازی هستند که با کاهش تبادل انرژی بین داخل و خارج ساختمان، بالاترین میزان صرفه جویی در انرژی را نیز ارائه می دهند و تولید درب اتوماتیک شیشه ای گردان ظرافت را به فضای ورودی هر ساختمان می بخشد و به نمای شما شکوه می بخشد و مواقعی که نیاز به سیستم مکانیکی برای خروج اضطراری است یا در مکان‌هایی که ممکن است نیاز به باز کردن کامل درب باشد، خواه ثابت باشد یا متحرک، برای عبور اجسام بزرگ، سفارش و تولید درب اتوماتیک شیشه ای گزینه بی‌عیب و نقصی است که در مواقع اضطراری، به سادگی با فشار دادن درب به جلو، افراد می توانند هر دو درهای ثابت و متحرک را به عنوان درهای چرخشی باز می کند.

مزایا تولید درب اتوماتیک شیشه ای

مزایای تولید درب اتوماتیک شیشه ای در درجه اول شامل صدای کم و روان بدن درب است و از آنجایی که درب توسط یک موتور خطی به حرکت در می آید، می توان آن را به صورت بسیار آرام و روان باز یا بسته کرد و قفل های الکترونیکی سازگار که در صورت استفاده از قفل الکترونیکی تخصصی و همراه با کارت خوان، می توانید در تولید درب اتوماتیک شیشه ای و یک سیستم مدیریت ورود ایجاد کنید. همچنین اپراتورهای تولید درب اتوماتیک شیشه ای مکانیزم جدیدی هستند که از جاذبه و دافعه بین آهنربا و سیم پیچ ایجاد می شود. البته در تولید درب اتوماتیک شیشه ای،  کیفیت بسیار قابل اعتماد اهمیت زیادی دارد که تنها با استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت، اپراتورهای درب خطی مغناطیسی در طراحی و تولید می شوند و نصب ساده است و در چند مرحله انجام می شود و تمام قطعات مستقیماً از جلو روی ریل نصب می شوند.

بنابراین پس از تولید درب اتوماتیک شیشه ای، هر جزء را می توان در حین یا بعد از نصب جابه جا کرد و همچنین می توان قطعات را به راحتی اضافه یا جایگزین کرد و زمان صرف شده را تا حد زیادی کاهش می دهد که تنظیم را می توان به سادگی به دست آورد و باعث می شود اپراتورهای درهای اتوماتیک  سریع نصب و راه اندازی شوند و البته راه اندازی حرکت درب یک بار در طول نصب اولیه یا برای نیازهای سرویس حفظ می شود و نیازی به یادگیری مجدد اپراتور با هر بار روشن شدن برق اصلی نیست. البته تولید درب اتوماتیک شیشه ای را می توان با یک سنسور یا ورودی دکمه فشاری یا با فشار و رفتن فعال کرد و هنگامی که درب بی صدا باز شد و پس از سپری شدن زمان باز، در تمام مدت بسته می شود که توسط سیستم تشخیص ایمنی آستانه محافظت می شود، قبل از شکستن برای بسته شدن نرم در موقعیت بستن نهایی قرار داد.

فرآیند تولید درب اتوماتیک شیشه ای

تولید درب اتوماتیک شیشه ای وسیله ای است که درها را به صورت خودکار باز می کند، منتظر می ماند و سپس آن را می بندد و این نوع درب، باز شدن پاسخگو و کارآمد را فراهم می کند که آنها را برای مکان های شلوغ ایده آل می کند که تولید درب اتوماتیک شیشه ای برای ورودی ساختمان های تجاری و عمومی مانند درب فروشگاه، درب ورودی اداری، درب ورودی هتل، درب اتاق عمل، درب سوپر مارکت ترجیح داده می شود و در فرآیند تولید درب اتوماتیک شیشه ای، از مواد مختلف الکترونیکی و مکانیکی تولید می‌شوند، زیرا بر اساس مدل به اشکال مختلف می‌باشند و به عنوان مثال در تولید درب اتوماتیک شیشه ای از مکانیسم های بازکن با توجه به مدل استفاده می شود و موتورهای مورد استفاده در مکانیزم باز کردن درب اتوماتیک شیشه ای و کنترل موتورها که درب اتوماتیک شیشه ای را حرکت می دهند توسط پردازنده ها ارائه می شود که البته پردازنده این امکان را فراهم می کند که درب به طور خودکار از طریق رادار اضافه شده، سنسور مجاورت دست یا سیگنال های کنترل باز شود.

درباره ما

ما به عنوان فعالان تولید درب اتوماتیک شیشه ای این محصول را به صورت نوع درها روی یک چرخ کار می کنند که در یک جعبه ساده که از یک طرف باز می شود و چرخ ها حرکت می کنند تولید می کنیم و بهترین چیز در مورد این درب ها این است که ظاهری کاملاً جدید به خانه شما می دهند که چه در یک آپارتمان یا یک خانه ییلاقی زندگی می کنید، تولید درب اتوماتیک شیشه ای خانه شما را به بهترین وجه زیبا می کنند و با کمک این درب ها می توانید بدون احساس گرمای شدید خورشید از گرمای نور لذت ببرید و طرح هایی که روی شیشه این درب ها انجام می شود می توانید رنگ های روشن مختلفی را در خانه خود داشته باشید. ما در زمینه تولید درب اتوماتیک شیشه ای ادعا می کنیم که بهترین تولید کنندگان سخت افزار درب اتوماتیک هستیم و این بیانیه توسط مشتریان است زیرا آن ها همیشه در مورد ما بازخورد مثبت می دهند. ما نه تنها بر روی طراحی درب های اتوماتیک تمرکز می کنیم، بلکه از سه جنبه مهم دیگر درب، از جمله عملکرد، جذابیت زیبایی و راندمان حرارتی مراقبت و مراقبت می کنیم و آخرین مورد اینکه زمانی که ما در حال ساخت درب های بزرگ برای شرکت های تجاری هستیم، بسیار مهم است که با این حال، برای درب های خانه، ما معمولا تمرکز بیشتری روی عملکرد و جذابیت ظاهری درب می افزاید.

 

در فرآیند تولید درب اتوماتیک شیشه ای، را بعد از گالوانیزه کردن قاب تا بالای درب ها نصب می کنیم و این کارکرد و کیفیت فوق العاده ای را برای آنها فراهم می کند و این همچنین باعث می شود که آنها قابل اعتمادتر و بادوام تر شوند که با کمک گالوانیزه درب ها زنگ نمی زنند و بعد از یک سال مانند روز اول کار می کنند و طراحی این درب ها ترکیبی موفق از برتری و کیفیت برتر است و درهای خود را از رنگ ضد زنگ و چوب مرغوب می‌سازیم، بنابراین، درهای ما به یک مرکز در دکوراسیون خانه شما تبدیل می‌شوند و چون ما در زمینه تولید درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می کنیم، نه تنها انواع درب را تولید می کنیم بلکه آنها را نیز می فروشیم و نصب می کنیم و تولید کنندگان ما سال ها تجربه در این خدمات دارند و این باعث می شود در بازار متمایز شویم.

خدمات ما از تولید درب اتوماتیک شیشه ای شروع و به نصب سیستم درب اتوماتیک ختم می شود و اما موضوع این است که مشتریان می خواهند بدانند چه چیزی ما را در این تجارت منحصر به فرد می کند. اول از همه، پیش بینی شده است که برای رضایت مشتری کار کنیم و تا زمانی که مشتری از نصب و سایر موارد رضایت کامل نداشته باشد، ما در خدمت خواهیم بود و ثانیاً، ما خدمات را با نرخ ارزان تری نسبت به ارائه دهندگان خدمات در بازار ارائه می دهیم که در نهایت، ما موادی را که در ساخت درب ها استفاده می کنیم را تضمین می کنیم تا با مشتری ارتباط برقرار کنیم که در فرآیند تولید درب اتوماتیک شیشه ای، تیمی از افراد را استخدام کرده ایم که دارای مدرک تخصصی در طراحی درب هستند و به دلیل این جنبه، طرحی که ما برای درب ها ارائه می کنیم در بازار منحصر به فرد است. پس از ساخت درب ها، آنها را نیز با فشار و وزن بر روی آنها تست می کنیم تا میزان استحکام آنها را بررسی کنیم.

 

خدمات ما