درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD

درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD

گروه درب های اتوماتیک رکورد (Agta-Record17) یکی از پیشگامان نوآوری در صنعت دربهای اتوماتیک در دنیا بوده که مقر دفتر و تولید محصولات آن در کشور سوئیس قرار دارد. در کارخانه این گروه، تولید و تامین با کیفیت ترین محصولات انجام می گردد و این محصولات توسط ۲۹ شرکت زیرمجموعه و ۲۰۰ نماینده در سرتاسر دنیا در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

اپراتور درب اتوماتيك شيشه ای اتوبوسی

اپراتور درب اتوماتيك شيشه اي تاشو در واقع يك يونيت در بالاي درب است كه شامل موتور و يك ريز پردازنده مي گردد. يك سوييچ چند حالته نيز براي برقراري حالت هاي مختلف در آن تعبيه شده است. دو ريل در قسمت بالا و پايين آستانه درب تعبيه شده است ووجود چند قرقره باعث اتصال درب به اين ريل ها مي گردد.در هنگام باز و بسته شدن درب، اين قرقره ها در ريل حركت كرده و به نرمي باعث جمع يا باز شدن آن مي شود.

مزیت درب اتوماتیک اتوبوسی نسبت به درب اتوماتیک لولایی

یکی از امتیازات بزرگ درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD نسبت به دربهای اتوماتیک لولایی کاهش شعاع عملکرد یا شعاع حرکتی و باز و بسته شدن آنها می باشدکه این ویژگی در مکان هایی که نیاز به فضای اشغالی کمتری دارند از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند.

سرعت عملکرد درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD نسبت به سایر درب های اتوماتیک فوق العاده می باشد و از قابلیت تردد بالا و بدون محدودیت برای استفاده های مداوم و نامحدود و پیوسته برخوردار می باشند. ویژگی مذکور یکی از دلایل عمده استفاده از درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD در محیط های پرترافیک می باشد.

مشخصات درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD

موتور :درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD دارای بهترین موتور دنیا ( motoren dunker ) آلمان
مشخصات کنترل باکس : سیستم فرمان هوشمند با دقت و کنترل بالا در بازو بست سیستم ، دارای سیستم (encoder ) ، دارای سیستم عیب یاب میکروپروسسوری که هر گونه دخالت و ایجاد ایراد در سیستم را با سیگنال های مشخص اعلام می نماید
ریل و کاور : درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD دارای مقطع آلومینیومی ریل قابل تعویض با کارکرد روان و کاملا بدون صدا …
محدودیت تردد : بدون محدودیت تردد
مناسب برای وزن : ۳۰۰ ×۱ ۱۵۰ ×۲
درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD دارای قابلیت اتصال مستقیم به سیستم های : اطفاء حریق ، کارتخوان
سنسور های چشمی : سنسور های چشمی درب اتوماتیک اتوبوسی رکورد RECORD ساخت خود کمپانی رکورد می باشند که در هر سیستم یک عدد سنسور چشم مایکروویو و یک عدد سنسور چشم پرده ای مایکروویو بکار گرفته شده ( چشم پرده ای که همزمان هم کار چشم مایکروویو را انجام میدهد و هم کار چشم فتوسل بین دهنه ای را انجام میدهد)
کلید تعیین وضعیت : کلید تعیین وضعیت دیجیتال با قابلیت تنظیم سیستم در هفت وضعیت : ۱– دائم باز ، ۲- قفل ، ۳- اتوماتیک ، ۴- زمستانه ، ۵- فقط خروج ، ۶- فقط ورود ، ۷- کنترل دستی
قطعات قابل افزایش ( option ) : بدلیل کامل بودن پک این سیستم نیاز به افزایش قطعه ای بعنوان option نیست
سایر توضیحات : سیستم کنترل کننده درب اتوماتیک اتوبوسی شیشه ای رکورد سوئیس دارای پک کامل بوده که شامل اقلام زیر میباشد

خدمات ما