درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی

درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی پر کاربرد ترین نوع درب اتوماتیک در کشور می باشد.

• شیشه های این دربها اکثرا به صورت شیشه سکوریت نشکن و با قطر ۱۰ میلی متر می باشند و در رنگهای گوناگون یافت می شود که نسبت به نمای کارشده محیط متفاوت می باشد .
• درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ ، یا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نوع کاملا کلاسیک این نوع از درب است که حاصل چندین سال تجربه می باشد . درب اتوماتیک شیشه ای در صورت انتخاب درست محصول با توجه به وزن و ابعاد شیشه سکوریت و فریم ها بهترین انتخاب برای سهولت عبور و مرور افراد می باشد .
• درب اتوماتیک شیشه ای خطی یا کشویی کا شامل ۴ قسمت می شود می تواند ورودی به عرض ۰٫۶ تا ۳٫۹ متر ایجاد کند (بستگی به انتخاب اپراتور)

در مکان هایی که کاربر با محدودیت فضا و تردد مواجه است ، درب اتوماتیک اسلایدینگ بهترین و بالاترین کارایی را برای شما به همراه دارد . استاندارد ارتفاع در این دربها به طور معمول ۲٫۲۰ متر می باشد و اگر ارتفاع درب بیشتر از استاندارد باشد از شیشه سکوریت به صورت کتیبه در بالای درب و فضای تهی استفاده می شود . وجود سیستم و سنسور های ایمن خطی بین این درب ها و حسگر های هوشمند با قابلیت ضد برخورد ، عابرین را در برابر برخورد احتمالی دربها محافظت می کند
درب اتوماتیک شیشه ای کشوئی (اسلایدینگ)

این دربها به دلیل عملکرد ساده کشویی آن، وباتوجه به قیمت نسبتا کمتری از انواع دیگردرب های اتوماتیک وهمچنین از لحاظ سیف انرزی وایجاد ظاهری زیباتربه ورودی های ساختمان یکی از پر مصرف ترین انواع دربهای اتوماتیک محسوب می گردندو در حالت استاندارد می تواند نصف عرض دهانه را به عنوان بازشو در اختیار قرار دهند .این دربها میتواند به دوصورت فریم دار و فریم لس (بدون فریم ) باشد.

عملکرد درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی

درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی یک مانع متحرک خودکار است که در ورودی یک اتاق یا ساختمان برای محدود کردن نصب می شود و سهولت باز کردن درب را فراهم کنید یا حریم خصوصی بصری را فراهم کنید که در نتیجه افزایش تمدن و مدرن شدن، طبیعت انسان آرامش بیشتری را برای زندگی او می طلبد و به راحتی درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی باعث صرفه جویی در زمان می شود که بنابراین، درب های اتوماتیک یکی از مصادیق آسایش انسان هستند که با درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی، آسایش و راحتی را در زندگی روزمره خود به ارمغان بیاورد و برای این منظور یک درب اتوماتیک مدل سازی و طراحی می کنیم. زیرا درب با سیستم کنترل نور اتاق جهت تامین نیازهای ذکر شده که با در نظر گرفتن این امر محقق می شود و برخی عوامل مانند صرفه جویی، در دسترس بودن قطعات و مواد تحقیقاتی، کارایی، سازگاری و قابلیت حمل و همچنین دوام در فرآیند طراح است و عملکرد سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی، پس از تست مشخصات طراحی را برآورده کرد و این سیستم بر اساس اصل شکستن پرتو مادون قرمز کار می کند.

در عملکرد درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی نور، توسط فتودیود حس می شود و از دو دیود مادون قرمز فرستنده و دو دیود نوری گیرنده تشکیل شده است که اولی برای کسی است که وارد می شود و دومی برای کسی است که از اتاق خارج می شود. فتودیودها به مقایسه کننده ها متصل می شوند که در هنگام شکستن پرتو خروجی کمتری می دهند و خروجی بالا در هنگام انتقال عادی عملیات کلی کار و عملکرد است که بستگی به حضور شخصی دارد که از در وارد می شود و اینکه چقدر به آن نزدیک است. درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی به صورت خودکار باز می شود اما در مواردی که منبع تغذیه وجود ندارد تلاش می کند و با باز کردن درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی به سیستم کنترل مکانیکی دستگاه آسیب می رساند. با این همه شما می توانید با سیستم باز کردن درب اتوماتیک خود را به درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی تبدیل کنید و این نصب مبتکرانه و آسان درب بازکن کشویی ورودی بهداشتی تر، راحت تر و شیک تر را برای خانه یا فضای تجاری شما ایجاد می کند.

ویژگی های درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی

موتور درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی صاف، بی صدا و قابل اعتماد با طیف وسیعی از چارچوب درها، از جمله درهای جیبی، متناسب است تا طراحی انعطاف پذیر و در دسترس را به اتاق بیاورد و دسترسی به آشکارساز حرکت از ویژگی های مهم درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی با سنسورهای تشخیص حرکت و برچسب های طراحی شده اند که به طور خودکار درهای کشویی را باز و بسته می کنند. البته دکمه فشاری مجزا و عملکرد بی سیم دسترسی افراد و حیوانات خانگی را ایجاد می کند. در عملکرد درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی یک سنسور تشک فشار سیستم نوآورانه و ایمن باز کردن درب شیشه‌ای خودکار را فعال می‌کند، و بسته شدن خودکار درب کشویی تضمین می‌کند که خانه شما پس از دور شدن افراد از ورودی، ایمن و امن است. همچنین سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی مسیرهای صاف مکانیزمی بدون درز و بی صدا را برای درهای دیواری و کاربردهای درهای جیبی فراهم می کنند. این گزینه درب بازکن برای بهینه سازی فضای داخل اتاق ها عالی است و جایگزین ایده آلی برای درب های حجیم و لولایی است.

تولید درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی

درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی در فضاهای تجاری ظاهری براق و حرفه ای به هر ملکی می بخشد و سیستم ما برای ایجاد درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی تجاری با استفاده از چارچوب اصلی عالی است که همچنین گزینه ای برای انتخاب درب های اتوماتیک برای خانه برای ایجاد یک سرسرای زیبا، فضای پذیرایی برای محل کسب و کار شما وجود دارد که به عنوان مثال، پروفیل ها و روکش های درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی استاندارد از آلومینیوم ساخته شده است، ماده ای بسیار سبک، بادوام و مقاوم که در این نوع محصولات به کرات استفاده می شود که به همین دلیل، هنگام استفاده درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی در فضای بیرونی، می تواند در برابر آب و هوای نامساعد مقاومت کند و در دماهای شدید گشاد، منقبض یا تغییر شکل نمی دهد. آنها را می توان در آلومینیوم خام یا در صورت تمایل، آلومینیوم آنودایز شده یا لاکی عرضه کرد.

آنودایزاسیون یک روش شیمیایی برای فلز درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی است که امکان پرداخت های مختلف به عنوان مثال، نقره، طلا، برنز، سیاه یا فولاد ضد زنگ شبیه سازی شده را فراهم می کند و در عین حال بافت آن را حفظ می کند و علاوه بر این، روکش لاکی را می توان با طیف گسترده ای از رنگ ها شخصی سازی کرد و استحکام، درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی، در برابر ضربه و آب و هوای نامساعد مقاوم هستند و عناصر فلزی واحدهای محرک آن ها مواد با کیفیتی هستند که دوام بالایی دارند و این واحدهای درایو دارای دو نوع پرداخت هستند. یکی آنودایزاسیون است که شامل یک لایه سطحی محافظ است که توسط یک فرآیند الکترولیتی ایجاد می شود و دیگری لاک زدن است که یک پوشش رنگ پلاستیکی است که در کوره خشک کن پلیمریزه شده است.

هنگام تولید درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی در تمام دسترسی های خودکار فقط موادی استفاده می‌شوند که دقیق ترین کنترل‌ های کیفیت را رعایت می ‌کنند تا عملکرد کامل را تضمین کنند و ما به شکلی نوآورانه پشت درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی به این معنی است که ما می توانیم تقریباً هر درب سنتی را به یک سیستم درب اتوماتیک مدرن تبدیل کنیم. یک درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی برای مناطق تجاری با ترافیک زیاد یا جاهایی که کارکنان بارهای سنگین را حمل می کنند ضروری است و درب بازکن اتوماتیک با کنترل از راه دور به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد که بدون یک لمس درب را باز کنند. تغییر به درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی بخشی از سیاست های بهداشتی و ایمنی مدرن است که تعداد نواحی با لمس بالا را در ملک شما کاهش می دهد تا شیوع بیماری را محدود کند.

مزایای درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی

همچنین این درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی کم ‌مصرف، مقرون‌ به صرفه، استفاده ایمن و ضروری مدرن برای هر ملک تجاری یا مسکونی بزرگ را تامین می کند و درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی برای تبدیل ملک موجود شما به یک ساختمان در دسترس برای افرادی که معلول هستند یا نیاز به حمایت دارند، ضروری است. قوانین تبعیض ناشی از معلولیت در سراسر جهان به طور فزاینده ای به درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی در ساختمان ها در مقیاس بزرگ با دسترسی عمومی نیاز دارد. درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی به شما کمک می کند تا راه حلی مقرون به صرفه و کم مصرف برای بهبود رتبه دسترسی ساختمان خود پیدا کنید و ما یک رویکرد منحصر به فرد برای هر پروژه ارائه می دهیم و از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم تا راه حلی برای درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی پیدا کنیم که برای نیازهای آنها کار می کند.

هر جزء در درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی ما با بالاترین کیفیت ساخته شده است و به مشتریان ما آرامش نهایی را می دهد و سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی ما محبوب ‌ترین انتخاب در صنعت است که عملکرد بالا با قابلیت اطمینان بی رقیب را به شما هدیه می دهد. همچنین در برخی از ساختمان، درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی یک الزام مدرن و حتی قانونی برای رعایت مقررات دسترسی و ناتوانی هستند. امروزه با سیستم درب اتوماتیک ، نیازی نیست که یک پذیرش یا کارمند به صورت دستی درها را برای کمک به بازدیدکنندگان باز کند و ویژگی‌ های خاص مانند بیمارستان‌ها، مراکز توزیع، و اماکن عمومی، کار با آخرین اپراتورهای درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی را ضروری می‌دانند. درب بازکن های اتوماتیک به آن ها اجازه می دهد تا با بالاترین سطح کارایی کار کنند و از جریان ثابت ترافیک به داخل و خارج ساختمان اطمینان حاصل کنند و همچنین خانه‌ها و مراکزی که مرتباً بازدیدکنندگان سالخورده دارند، به سیستم‌های درب اتوماتیک اسلایدینگ-کشویی نیاز دارند.

خدمات ما