نصب درب اتوماتیک شمال تهران

نصب درب اتوماتیک شمال تهران

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای در شمال تهران به خاطر راحتی ، زیبایی ، فناوری پیشرفته با استقبال گسترده ای روبرو شده. از این جهت برای تهیه و نصب آن نباید به افراد مبتدی و تازه کار رجوع کرد. چون نصب درب اتوماتیک یک کار کاملا تخصصی می باشد که باید توسط افراد با تجربه که دوره های مخصوص را در این زمینه طی کرده اند انجام شود.

برای نصب و تنظیم درب اتوماتیک شیشه ای درشمال تهران باید با طرز کار و سرویس قطعات درب اتوماتیک اشنایی کامل داشت . چون اگر فردی با اجزا و نحوه عملکرد آن آشنایی نداشته باشد ممکن است باعث خرابی و عدم کارکرد صحیح درب شود که برای جلوگیری از چنین مشکلی ، بهترین راه این می باشد که نصب درب اتوماتیک خود را به دست متخصصین مجرب ما در شمال تهران بسپارید تا دیگر دغدغه ای نداشته باشید.همانطور که می دانید درب های اتوماتیک در شمال تهران دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با توجه به روش مخصوص به خود نصب می شوند که فرد نصاب درب اتوماتیک در شمال تهران باید با طرز کار ، نحوه راه اندازی و نصب هر کدام آشنایی داشته باشد تا بتواند به درستی آنها را نصب کند.

قطعات درب اتوماتیک در شمال تهران

به طور کلی قطعات و اجزای درب اتوماتیک در شمال تهران به دو دسته تقسیم می شود که به آن اشاره می شود.قطعات الکترونیکی: قطات الکتریکی درب اتوماتیک شامل ترانس ، برد ،پاور ، ریموت ،سنسور ،چشمی ،کلید و … می باشد.قطعات مکانیکی: قطعات مکانیکی درب اتوماتیک شامل روتور ، جک ،شفت ،موتور دنده تفلن ،ماردون خلاص کن قرقره و بسیاری قطعات دیگر می باشد.

مراحل نصب درب اتوماتیک در شمال تهران به طور کلی به شرح زیر می باشد:در ابتدای کار ، نصاب باید شیار بالای درب را آماده سازد یعنی ابتدا باید شیار را بریده و جای پیچ ها را سوراخ نماید. سپس بعد از دریل کردن سوراخ ها ، فرد نصاب باید شیار بالایی درب را روی سقف سوار کند. در مرحله بعدی او باید شیار پایینی را در جای خود بگذارد که در این صورت باید آن را ببرد و زیر شیار بالایی درب جا دهد.در مرحله چهارم جهت نصب در شمال تهران باید درب کشویی شیشه ای را وارد کرده و با حرکت دادن شیار پایینی درب را به طور عمود تراز کند. در مرحله آخر باید درب شیشه ای را روی شیار قرار داده ، آن را تراز کرده و با استفاده از آچار و پایین و بالا کردن ، صاف تنظیم کرده ، سپس سراخ های پایینی را پانچ نماید.

خدمات ما