ریل شیشه سکوریت

ریل شیشه سکوریت

ریل شیشه سکوریت یکی از انواع یراق آلات شیشه سکوریت می باشد. کیفیت ریل نصب شده در درب شیشه ای ریلی بسیار مهم می باشد. به علت استفاده زیاد و مداوم از درب این قطعه در معرض ساییدگی و فرسودگی می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب ریل شیشه باید از ریل های با کیفیت و با آلیاژ های مقاوم انتخاب شود. نحوه عملکرد ریل در عملکرد و کارایی درب شیشه ای تاثیر گذار می باشد. معمولا از آلومینیوم و آلیاژ های مقاوم برای ساخت ریل شیشه سکوریت استفاده می شود. از ریل شیشه سکوریت در هر مکانی که از درب های شیشه سکوریت استفاده می شود میتوان استفاده کرد. به عنوان مثال در درب شیشه ای پارتیشن های شیشه ای، شیشه بالکن و حمام و … از ریل شیشه استفاده می شود.

یراق ریل شیشه سکوریت

درب کشویی نیز مانند تمامی درب‌ها دارای یراق مختص به خود است. یراق ریل شیشه سکوریت شامل موارد زیر است همچنین یراق ریل شیشه سکوریت در صورت مرغوب بودن ضد زنگ بوده و قابلیت نصب بر روی درب های بیرونی را نیز دارند.

۱- ریل درب کشویی
۲- قرقره ریل شیشه سکوریت
۳- فک ریل شیشه سکوریت
۴- ضربه گیر و درزگیر

انواع ریل شیشه سکوریت

الف-ریل های شیشه سکوریت استیل:

ریل شیشه سکوریت استیل از بهترین نوع و برترین کیفیت این نوع براق آلات می باشند که کاربرد آنها اغلب در دربهای شیشه سکوریت ریلی حمامی و دربهای کشویی شیشه میرال پارتیشن می باشد که به دلیل زیبایی منحصر بفرد و روان بودن غلتک ها و آسان باز و بسته شدن درب های شیشه سکوریت ریلی-شیشه میرال کشویی بسیار پر طرفدار است که انواع آنها در صفحات مربوطه به طور کامل شرح داده شده است.

ب-ریل های شیشه میرال آلومینیومی:

1-ریل پارسیان شیشه سکوریت–ریل پارسیان شیشه میرال
2-ریل مشهد شیشه سکوریت-ریل مشهد شیشه میرال
3-ریل چینی شیشه سکوریت-ریل چینی شیشه نشکن
4-ریل آذر شیشه سکوریت-ریل آذر شیشه میرال
5-ریل پرشیا شیشه سکوریت-ریل پرشیا شیشه نشکن

که هرکدام از این ریل های شیشه سکوریت ریلی دارای غلطک های منحصر به فرد خود می باشند .

قیمت ریل شیشه سکوریت

قیمت ریل شیشه سکوریت عامل مهمی جهت انتخاب نوع ریل است. هر چه کیفیت یراق آلات بهتر باشد، قیمت ریل شیشه سکوریت بیشتر است. از طرفی تعداد درب و طول درب بر قیمت ریل شیشه سکوریت تأثیر دارد. در درب‌هایی که از فریم استفاده می‌کنند. قیمت ریل شیشه سکوریت افزایش می‌یابد. قیمت ریل و کاور پارسیان به دلیل تولید داخلی به‌صرفه‌تر از سایر مدل‌ها است.

انواع ریل شیشه سکوریت

حمام و سرویس بهداشتی
پارتیشن‌های شیشه‌ای
درب مغازه
ویترین‌های شیشه‌ای
بالکن و درب تراس
انواع درب ورودی
ریل برای شیشه

ریل شیشه سکوریت اسپایدری

ریل شیشه سکوریت اسپایدری دارای کیفیت زبانزد در بین تمامی برندهای ریل بوده و از جنس استینلس استیل می‌باشد. به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن ریل اسپایدری شیشه سکوریت در سرویس‌های بهداشتی و حمام که رطوبت بالا است کاربرد دارند. همچنین به جهت ظاهر مرغوب آن در پارتیشن‌های اداری که نمای درب اهمیت ویژه‌ای دارد از ریل شیشه سکوریت اسپایدری استفاده می‌شود.

در درب‌هایی که از ریل شیشه سکوریت اسپایدری استفاده می‌شود شیشه ثابت توسط 2عدد هنگر ثابت، به شیشه متصل می‌شود که شیشه را ثابت نگه می‌دارد. درب نیز توسط 4 عدد هنگر متحرک به بالا و پایین ریل وصل شده که درب را در داخل ریل می‌چرخاند؛ از پایین نیز جهت حرکت روان‌تر، شیشه سکوریت داخل دو عدد راهنما قرار می‌گیرد. هنگرهای درب همان قرقره اسپایدری محسوب می‌شوند.
از دیگر متعلقات ریل شیشه سکوریت اسپایدری، استوپ و بست است، که بر روی ریل نصب می‌شوند. بست اسپایدری در انتهای ریل مانند درپوش عمل می‌کند و استوپ نیز بر روی ریل جهت متوقف کردن حرکت درب در نقطه‌ای خاص است.

خدمات ما