درب اتوماتیک اسلایدینگ 24+

درب اتوماتیک اسلایدینگ 24+

جدیدترین سیسستم درب اتوماتیک اسلایدینگ 24+ ارائه شده توسط شرکت الماس در است. مرکز کنترل این سیستم، مرکز کنترل اپراتور شیشه برقی دانکر است که در مطالب مربوط به مرکز کنترلها به طور کامل توضیح داده شد. مجهز بودن به صفحه نمایش دیجیتالی، قابلیت تشخیص برخورد با مانع، امکان نصب کلید خروج اضطراری، قابلیت نصب باتری پشتیبان، امکان اتصال چشمی بین درب و دو عدد رادار، امکان اتصال به دستگاه کنترل تردد و پشتیبانی از دو نوع قفل faile safe و faile lock ، از جمله قابلیت هایی است که د ردرب اتوماتیک اسلایدینگ 24+ گنجانده شده است. اما مطرح ترین نکته ای که درب اتوماتیک اسلایدینگ 24+ را مورد توجه مشتریان قرار داده، استفاده از موتور دانکر مدل 6355 ساخت کشور آلمان است.

انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ به صورت یک طرفه و دو طرفه هستند. در نوع درب یک طرفه، یک لنگه درب ثابت است و لنگه دیگر درب باز و بسته می شود. عرض ورودی این نوع درب بین 70 سانتیمتر تا 2 متر و 20 سانتیمتر می باشد. لنگه ثابت می تواند در سمت چپ و یا سمت راست نصب شود. در نوع دو طرفه، درب چهار لنگه است که لنگه های متصل به دیوارها ثابت هستند و دو لنگه وسطی باز و بسته می شوند. عرض ورودیدرب اتوماتیک اسلایدینگ 24+ می تواند بین 70 سانتیمتر تا 3 متر و 80 سانتیمتر باشد. در هر دو نوع درب، باید عرض ورودی مورد نیاز محاسبه شود، زیرا واضح است که با وجود لنگه های ثابت، تقریبا 50 درصد عرض ورودی برای نصب لنگه های ثابت گرفته می شود و تنها 50 درصد بقیه برای رفت و آمد عابران استفاده می شود.

درب اتوماتیک اسلایدینگ 24+ دارای کلید تغییر حالت دیجیتال و همچنین درب اتوماتیک اسلایدینگ 24+ قابلیت نصب شدن روی هر ریل وموتور با دو سال گارانتی بی قیدو شرط

خدمات ما