درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201

درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201

در واقع درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 یا اسلایدینگ نامی است که به درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید داده شده است و این دو درب از نظر نوع کارکرد یکسان می باشند و متفاوت نیستند. دلیل اصلی نام گذاری آنها هم این است که این دربها به حالت اسلاید باز و بسته می شوند. از دیگر اسامی ای که برای نام گذاری این درب ها استفاده می شود درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 می باشد که به نوعی معادل فارسی کلمه اسلاید می باشد و به حالت باز و بسته شدن آن نیز اشاره دارد. اما خطاب این درب با این نام درست نبوده و نام تخصصی و صحیح آن همان اسلایدینگ یا اسلاید می باشد.

درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 یکی از مشهورترین برندهای جهان در طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای است. این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. علت این محبوبیت کیفیت بالا و قیمت معقول این سیستم درب اتوماتیک می باشد.
اسلایدینگ تورمکس سوئیس در مدلهای خود بهترین موتورها را به کار برده و سعی نموده با به کار بردن اجناس بسیار مرغوب ، عمر سیستم درب اتوماتیک خود را بالا ببرد.
درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 یک مدل درب اتوماتیک کشویی می باشد که مصرف بسیار بالایی در انواع اماکن مانند بانکها ، ادارات پر تردد ، فرودگاهها ، سازمانهای خصوصی و دولتی دارد.
درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 یک انتخاب عالی برای کسانی است که در مرحله اول به کیفیت فکرمی کنند نه به قیمت !

مشخصات سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 :

موتور : درب اتوماتیک اسلاید تورمکس TORMAX 2201 دارای پیشرفته ترین موتور دنیا از کمپانی دانکر موتور آلمان
مشخصات کنترل باکس درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 : سیستم فرمان هوشمند با دقت و کنترل بالا در باز و بست سیستم ، دارای سیستم عیب یاب میکرو پروسسوری که هرگونه دخالت و ایجاد ایراد در سیستم را با سیگنال های مشخص اعلام می نماید
ریل و کاور :درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 دارای مقطع آلومینیمی ریل قابل تعویض با کارکرد روان و کاملا بدون صدا
محددیت تردد : درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 بدون محدودیت تردد
مناسب برای وزن : ۱۲۰*۱ ۹۰*۲
درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 دارای قابلیت اتصال به سیستم های جانبی کنترل تردد و اثر انگشت ( کارتخوان ، اطفاء حریق ) و قابلیت اتصال به سیستم مدیریت ساختمان ( BMS)
سنسور های چشمی : درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2201 دارای سنسور های چشمی هوشمند جهت مانع بسته شدن درب بر روی افراد ، مجهز به سنسور چشمی مایکرویو جهت ( ساخت کشور سوئیس ) به منظور شناسایی افراد از زاویه روبرو و با قابلیت تنظیم در فاصله دلخواه
کلید تعیین وضعیت : کلیدتعیین وضعیت پنج حالته : ۱- دائم باز ۲- اپراتور۳- اتوماتیک ۴- زمستانه ۵- فقط خروج یا فقط ورورد
قطعات قابل افزایش ( optionn ) : قابلیت اتصال به باطری بکاب که در صورت نبودن برق بتوان از سیستم استفاده نمود

خدمات ما