نصب اپراتور درب شیشه ای

نصب اپراتور درب شیشه ای

نصب اپراتور شیشه ای چیست ؟

نصب اپراتور درب شیشه ای نوعی از درب های اتوماتیک هستند که در ساختمان های اداری و ساختمان های مدرن بسیار کاربردی هستند این نوع از درب اتوماتیک به دلیل نصب شیشه ای میرال بر روی لنگه های درب آن اپراتور شیشه ای نام گرفته اند.

نصب اپراتور درب شیشه ای در انواع معمولی و تلسکوپی تولید و عرضه می شوند که نوع تلسکوپی آنها قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی دارد.

نصب اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان خدمتی ارائه شده در بسیاری از فروشگاه های بزرگ و مغازه ها دیده می شود.خدمات نصب اپراتور درب شیشه ای موثر باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی می شود. شرکت سازوکار یکی از ارائه دهنده های سرویس نصب درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که می تواند از خدمات این شرکت بصورت مستمر استفاده کنید. برای اینکه از روند نصب اپراتور درب شیشه ای با خبر شوید در ادامه برای شما توضیحات مختصری در مورد آموزش نصب اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای ارائه می دهیم.

برای نصب اپراتور درب شیشه ای باید با نحوه کار و تنظیم آن آشنا باشید و بدانید که این درها به دو حالت اتوماتیک و دستی قابل باز و بسته شدن هستند. پس جای هیچ نگرانی ندارد که در هنگام رفتن برق ترسی برای بسته شدن درب اتوماتیک داشته باشید. مسلما افراد مبتدی و نا آشنا توانایی کار با درب اتوماتیک را ندارند و در هنگام استفاده باعث خرابی و از کار افتادن درب می شود. در صورتی که با اجزا و قطعات درب اتوماتیک شیشه ‌ای آشنا شوید بدون هیچ گونه مشکلی می توانید نصب اپراتور درب شیشه ای را انجام دهید . برای جلوگیری از ضرر و زیان‌ های احتمالی، بهتر است که کار نصب اپراتور درب شیشه ای را به دست متخصصین در زمینه نصب اپراتور درب شیشه ای بسپارید.

مراحل نصب اپراتور درب شیشه ای

در این قسمت به نکات و مواردی که باید در نصب اپراتور درب شیشه ای مورد توجه قرار گیرد بپردازیم تعیین نوع درب اتوماتیک شیشه ای با رجوع به مطالب فوق که مشتری گزینه مناسب را با توجه به پروژه انتخاب می کند در این مرحله بعد از انتخاب نوع درب به عنوان مثال درب اتوماتیک شیشه ای دو لت متحرک به دو طرف که برای نصب مکانیزم و مکانیک این نوع درب به روش زیر عمل میکنیم.

در ابتدا باید برای زیر اپراتور سازه نصب شود که این سازه قوطی 40*80 میباشدالبته باید دقت کنیم که این سازه باید یک سانتی متر از ارتفاع لت ثابت بالاتر باشد پس از نصب اپراتور درب شیشه ای و محکم کردن قوطی نوبت نصب لتهای ثابت است به این ترتیب که باید اول یوهای مربوط به لت را روی دیوار و سقف قوطی و کف در راستای هم نصب کنیم .

سپس لتهای ثابت را درون یوها بصورت کشویی نصب میکنیم اکنون باید مرکز اپراتور را روی قوطی از قبل نصب شده نصب کنیم اپراتور را با پیچ خودکار روی سازه فلزی نصب میکنیم سپس لتهای متحرک را باید روی ریل اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای نصب میکنیم و توسط پیچهای موجود برروی غلطکها و هنگرها لتهای متحرک را ریگلاژ کرده و تنظیم می کنیم.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارند که یکی از پرکاربردترین آنها درب اتوماتیک شیشه ای است که عوامل زیادی در تعیین قیمت این دربها تاثیر گذار است. برخی از مهم ترین عوامل عبارتند از:نوع درب، نوع فریم،ضخامت شیشه،نوع اپراتور،اجرت نصب اپراتور درب شیشه ای و نوع موتور که در ادامه با هم به بررسی جزئیات بیشتر می پردازیم.

نوع درب شیشه ای

نوع درب یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نصب اپراتور درب شیشه ای میباشد که نوع درب کشویی با توجه به ساختار ساده تر از هزینه مناسب تری برخوردار است. درب های شیشه ای گردان با توجه به پیاده سازی مشکل تر از هزینه بالاتری هم برخوردار هستند.

نوع فریم

فریم های به کار رفته در درب شیشه ای معمولا در دو نوع آلومینیومی و استیل ارائه میشوند. فریم آلومینیومی با توجه به رنگ به کار برده شده در آن قیمتش کمی از فریم استیل بالاتر است.

ضخامت شیشه و رنگ آن

ضخامت شیشه بین 8 میل و 10 میل میباشد که در رنگ های مختلفی قابل عرضه است که با توجه به انتخاب مشتری قابل تغییر است.

نوع اپراتور

یکی از تاثیرگذارترین فاکتورهای محاسبه قیمت نصب اپراتور درب شیشه ای نوع اپراتور آن است که با توجه به نوع تردد و رفت وآمد باید تعیین شود.اپراتورها با برند های مختلف به بازار عرضه میشوند که هر کدام قیمت خاص خودش را دارد.

خدمات ما