موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX

موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX

موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX

فروش موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX با قیمت تجاری

موتور درب اتوماتیک، به عنوان یکی از مهم ترین اجزای اصلی این وسیله شناخته می شود و باز و بسته شدن درب را امکان پذیر می سازد. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX می تواند نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی تبدیل کند و لت ها ( لنگه های درب ) را در جهات مختلف حرکت دهد و باز و بسته کند.

اپراتورهای اروپایی و آسیایی متعددی امروزه در زمینه ی ساخت موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX فعالیت دارند که محصولات با کیفیت و با اصالت خوبی را به بازار معرفی کرده اند. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX دارای لیبل کد اختصاصی حک شده بر روی بدنه هستند و از بسیاری جهات هوشمند طراحی شده اند. کاملا بی صدا و بسیار قدرتمند هستند و دارای گارانتی تعویض نیز می باشند از جمله معروف ترین این برند ها می توان به برند هوبر اشاره کرد که ساخت تایوان است و برند فوق قدرتمند دانکر که در آلمان تولید می شود. دانکر یکی از مطرح ترین برندهای آلمانی موجود در زمینه ی موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX است. این موتور ها بدون ذغال می باشند و به همین علت بالاترین میزان طول عمر را دارا هستند و کمترین نیاز را به سرویس های دوره ای و سالیانه دارند. برای اطلاع از قیمت های موتور درب اتوماتیک با ما تماس حاصل فرمایید.

هنگامی که پرتوهای مادون قرمز سنسور فعال می شود، درب بلافاصله برای محافظت از امنیت کاربر باز می شود. کنترل از راه دور باعث حرکت چرخ دنده ها شده و موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX فعال می شود. این اتفاق، کنترل باز و بسته شدن درب را انجام می دهد که برای آن لازم است موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 110 ولت را به برق متناوب وصل کنید. پوشش ضد آب موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX با پوشش ایده آل IP54، برای فصل مه، باران و برفی است.

البته اپراتور بعضی درب ها دارای دو موتور است و برای درب های با وزن بیشتر ایده آل است و این با استفاده از سخت افزار صنعتی ساخته شده است و عملکرد و کنترل عملیاتی نرم تری را ارائه می دهد. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX ما با جعبه کنترل سازگار است و امکان تشخیص خودکار را فراهم می کند که این موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX به شما این امکان را می دهد که با غیرفعال کردن سیستم سنسور حرکت، مطمئن شوید که درب شما برای همیشه باز می ماند.

تنظیم حالت شب به شما امکان می دهد، گزینه جلوگیری از عبور از درب را به صورت الکتریکی فعال کنید. با این موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX منحصر به فرد، یک گذرگاه مطمئن را در ملک مسکونی یا تجاری خود ایجاد کنید. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX ما یک مکمل ایده آل برای هر دفتر خصوصی است و فضایی را برای یک منطقه خصوصی با اقدامات ایمنی اضافی به شما ارائه می دهد.

تکنولوژی نوآورانه تعمیر موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX به این معنی است که ما می توانیم تقریباً هر درب سنتی را به یک سیستم درب اتوماتیک مدرن تبدیل کنیم. یک درب چرخشی برای مناطق تجاری با ترافیک زیاد یا جاهایی که کارکنان بارهای سنگین را حمل می کنند ضروری است. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX در کنار کنترل از راه دور به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد که بدون لمس، درب را باز کنند.

امروزه تغییر درب معمولی به درب اتوماتیک بخشی از سیاست های بهداشتی و ایمنی مدرن است که تعداد نواحی با لمس بالا را در ملک شما کاهش می دهد تا شیوع بیماری را محدود کند. این موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX کم‌مصرف و مقرون‌به‌صرفه، که برای استفاده ایمن و ضروری برای هر ملک تجاری یا مسکونی بزرگ است.

موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX در سیستم درب برای تبدیل ورودی ملک شما به یک ساختمان در دسترس برای افرادی که معلول هستند یا نیاز به پشتیبانی دارند، ضروری است و قوانین جدید برای حمایت از معلولان به طور فزاینده ای به درب های اتوماتیک با دسترسی عمومی نیاز دارد. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX ما به شما کمک می کند تا راه حلی مقرون به صرفه و کم مصرف برای بهبود رتبه دسترسی ساختمان خود پیدا کنید.

ما یک رویکرد منحصر به فرد برای هر پروژه ارائه می دهیم و از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم تا راه حلی برای درب اتوماتیک پیدا کنیم که برای نیازهای آنها عمل می کند. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX ما با بالاترین کیفیت ساخته شده است و به مشتریان ما آرامش نهایی را می دهد و موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX ما محبوب ‌ترین انتخاب در صنعت است که عملکرد بالا با قابلیت اطمینان بی رقیب را به شما می ‌دهد.

موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX مقرون به صرفه است و آن را می توان بر روی انواع مختلف درب نصب یا ثابت کرد. همچنین عمدتاً روی سطح دیوار نصب می شوند و کار با این موتور ها آسان است. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX گزینه های مختلفی برای فعال سازی دارد که مانند دکمه فشاری، سنسورهای فعال عبور و مرور و غیره است و زمانی که متوجه شی یا مانعی در جلوی خود شدند می توانند باز شوند و در نتیجه استفاده از آن برای افراد سالخورده، افراد ناتوان و کودکان آسان شود. آن ها در کنار رادار امنیتی عمل می کند که ایمنی افراد را هنگام عبور از آنها تضمین می کند. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX بی صدا است و ارزش زیبایی شناختی بیشتری به ساختمان ها و خانه های تجاری شما می دهد.

هنگامی که یک موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX بر روی درب های خود نصب می کنید، می توانید از مزایای متعددی بهره مند شوید و به کارشناسان ما اجازه دهید شما را از طریق این مزایا راهنمایی کنند. موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX خیلی کمتر در برابر عیوب و مشکلات، آسیب پذیر است که لازم است متخصصان ما آن را نصب کنند تا احتمال آسیب دیدن آن را به شدت کاهش دهند.

اتوماسیون‌های موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX راه‌حل ایده‌آلی برای خودکار کردن درب‌های متحرک با وزن تا 200 کیلوگرم است و هنگامی که صحبت از سیستم درب اتوماتیک به میان می آید، هر موتور درب اتوماتیک تورمکس TORMAX با قطعات با کیفیت بالا تولید می شود و دارای آخرین فناوری ها برای ایمنی و راحتی کاربر است.

خدمات ما