یراق آلات درب شیشه ای

یراق آلات درب شیشه ای

ریل یکی از یراق آلات درب شیشه ای می باشد که روی شیشه سکوریت ثابت کناری یا روی پروفیل نصب می شود. ریل شیشه سکوریت از ارکان مهم و اصلی یراق آلات درب شیشه ای محسوب می شود. و برای کارآرایی و کارکرد بهتر ششه سکوریت نصب شده در درب های اتوماتیک، ریل استفاده شده برای شیشه سکوریت از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار باشد تا درب ها به مشکل برنخورند. جنس ریل ها اغلب از نوع استیل و آلومنیوم آبدیده می باشد که در برابر رطوبت و اکسید شدن مقاوم است و برای شرایط جوی و آب و هوایی مختلف مناسب می باشند.

یراق آلات درب شیشه ای گستره ای از محصولات و قطعات جانبی می باشد.بطور کلی این محصولات یک بازار مجزا از انواع قطعات و یراق آلات است.محصولاتی از قبیل دستگیره ها ، لولا فریم ، انواع بست.استپ لولایی که همه در درسته درب شیشه ای دستی قرار میگیرند و از جنس آهن و آلومینیوم و چدن هستند.یا محصولاتی همچون لاستیک بین لت ، لاستیک دور شیشه.لاستیک درز گیر و ضربه گیر که از دسته محصولات پلاستیک نرم هستند.

یراق آلات درب شیشه ای را می توان در مکان های مختلف نصب شیشه به کار برد. به عنوان مثال در شیشه دودبند راه پله یا پایان کار، شیشه نما و پارتیشن شیشه ای، درب شیشه ای و شیشه فروشگاه کاربرد دارد. شیشه فروشگاه که اصطلاحا به آن شیشه ویترین گفته می شود، در فروشگاه ها، مغازه و نمایشگاه ها به کار می رود. یراق آلات درب شیشه ای نیز باید از انواع یراق آلات با کیفیت و مرغوب انتخاب شوند. در صورت استفاده از یراق آلات درب شیشه ای نامناسب عملکرد درب با مشکل روبرو می شود.

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

شناخت انواع یراق آلات شیشه سکوریت به شما کمک می‌کند که تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید و هنگام نصب با مشکل خاصی مواجه نشوید.

لولا: یکی از مهم‌ترین یراق آلات شیشه سکوریت لولا است. به طور کلی وظیفه لولا اتصال دو جسم به یکدیگر است. لولا‌ها بلبرینگی مکانیکی هستند که مانند مفصل، زاویه‌ای محدود برای حرکت ایجاد می‌کنند.

ریل: این نوع از یراق آلات شیشه سکوریت برای شیشه‌هایی که بصورت کشویی و ریلی باز و بسته می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریل‌ها نیز انواع مختلف با کارایی متفاوتی دارند.

قفل شیشه سکوریت: برای افزایش ایمنی از این یراق آلات شیشه سکوریت استفاده می‌شود. قفل شیشه با توجه به محل قرار گیری مدل‌های متفاوتی دارد.

ضربه گیر: یکی دیگر از یراق آلات شیشه سکوریت ضربه‌گیر است. ضربه گیر پلاستیک فشرده شفافی است که روی درب‌های ریلی و کشویی نصب می‌شود. وظیفه این یراق آلات شیشه سکوریت پر کردن فضای بین درب شیشه سکوریت و دیوار یا فریم می‌باشد.

فریم: فریم نیز از انواع یراق آلات شیشه سکوریت است که روی دیوار یا زمین نصب شده و وظیفه مهار شیشه و جلوگیری از لرزش آن را بر عهده دارد. این وسیله در مقاومت شیشه سکوریت نقش مهمی ایفا می‌کند.

استوپ: نوعی یرق آلات شیشه سکویت است که برای نگهداری وزن شیشه و حرکت روان آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. داخل استوپ روغنی وجود دارد که کاربرد آن پیشگیری از تأثیر تغییرات دما در فصل‌های مختلف است.

بست: این قطعه هم جزو یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که برای اتصال شیشه‌ها به یکدیگر یا اتصال آن‌ها به دیوار کاربرد دارد. بست‌ها در انواع مختلفی از جمله بست۸۰*۴۰، ۱۲۰، ۱۰۸، گرد (۱۳۱)، نبشی و گونیایی هستند.

خدمات ما