درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

از طریق یک ظاهر طراحی زیبا و پیکربندی های سازگار ، سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ما یک ورودی خوشایند و کاربردی برای هر مرکز ایجاد می کنند. از بین درب اتوماتیک شیشه ای تاشو بدون لمس ما ، گزینه هایی را انتخاب کنید که باعث راحتی و امنیت بیشتر ورودی های مرکز شما می شود. هنگامی که فضا محدود است ، به دنبال درب اتوماتیک شیشه ای تاشو برای حداکثر باز شدن درب باشید. چه یک درب تاشو دو و چه چهار پنل را انتخاب کنید ، از یک بسته ورودی اتوماتیک اطمینان حاصل می کنید که راحتی و دسترسی را در کوچکترین محیط ها فراهم می کند.

تولیدی درب الماس در پیشرفت بسیار خوبی در فناوری درب های تاشو تجاری دارد. این فقط در کسری از فضای مورد نیاز یک درب اتوماتیک شیشه ای تاشو یا درب چرخشی ، راحتی عبور و مرور بدون مانع و دو طرفه را فراهم می کند. با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ، می توانید به حداکثر راحتی برسید. سیستم درب اتوماتیک تاشو برای پروژه های مقاوم سازی یا ساخت و سازهای جدید ایده آل است و امکان نامحدود کاربردی دارد.

بسیاری از مکانهای تجاری مدرن از مزایایی که درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ارائه می دهند بهره مند می شوند. در مقایسه با طرح های استاندارد ، تعدادی مزیت دارند. برخی از مشاغل تجاری که معمولاً استفاده از این نوع سیستم را انتخاب می کنند شامل رستوران ها ، مراکز خرید ، دانشگاه ها ، فرودگاه ، راه آهن هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو دارای مزایای بسیاری هستند. بارزترین مزیت مربوط به ویژگیهای صرفه جویی در فضا است. درب های تاشو و کشویی گزینه های مناسبی برای مناطقی هستند که ممکن است استفاده از درب های تاب دار سنتی را منع کنند. از آنجا که این درب ها به دلیل ساخت بدون مانع شناخته شده اند ، در صورت نیاز به نصب ورودی های سریع و کارآمد ، راه حل های ایده آل نیز هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو به فضای کلی کمتری نیاز دارند ، می توان از آنها در مناطقی استفاده کرد که نصب سیستم های دیگر غیرممکن است . آنها از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند و این دلیل دیگری است که آنها اغلب در پمپ بنزین ها و مکان های پرتردد دیگر نصب می شوند. این واحدها در مناطقی که گاه به گاه افراد معلول به آنها دسترسی دارند کاملاً کار می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در مناطق تجاری ، صنعتی و مراکز خرید مفید است. برای درهای ورودی با فضای محدود کاملا مناسب برای قرار دادن تاب یا درب کشویی است. اغلب ، از آنجا که حداقل دهانه شفاف اشغال شده و در عمق آن بسیار کم است ، به عنوان درب “صرفه جویی کننده فضا” نامیده می شود برای گذرگاه ها ، دهانه های باریک درب و در فضای محدود مناسب تشخیص داده می شود. درب اتوماتیک شیشه ای تاشو را می توان در نسخه های 2 و 4 برگی مشاهده کرد. همچنین می تواند به گونه ای تنظیم شود که متناسب کامل باشد و در انواع مختلف پایان نیز موجود است .

خدمات ما